Kore Yemeği Yiyelim






 Selam arkadaşlar:)

Uzun zamandır Kore dizilerini takip ediyorum. İzleyenler bilir: kafelerde, lokantalarda hatta sokaklarda ne yiyip içseler izleyenlerin canı çeker. Ağız şapurdatmaları, mimikleri ve hep buluşma yeri olarak yemekli mekanları seçmeleri odak noktasıdır dizilerin. Kore yemeği satan yerler Türkiye'de de ulaşılabilir olunca dedim neden gitmeyeyim? Ne kadar denemek istesem de tek başıma çekiniyordum. Ben de iş arkadaşlarımdan bana eşlik etmelerini istedim. Neyse ki kabul ettiler :)

Fatih'teki Sopung Kore'ye gittik. Ben sevinçten uçarken arkadaşlarım temkinliydi. Kafenin çalışanlarından Türk damak tadına yakın yemek tavsiyesi istedik. Arkadaşlarım tavuk-pilav ve et-pilav istedi ben de ddokbokki istedim. Siparişleri beklerken Kore çayı ikram ettiler. Renksizdi ve tadı menengiçe benziyordu. Tek kelimeyle bayıldım. Siparişlerin yanında kimçi de geldi.
                                         

Yemeklerin ilginç tatları vardı ama yenmeyecek kadar acı, karışık ve baharatlı değildi. Bol bol sebze ve ekşili sos eşlik etmişti yemeklere. Kimçi ise sanki lahanayı turşu olsun diye basmışsın da henüz olmadan çıkarmışsın gibiydi. Ben hala bu tatların müptelası olacaklar var diyorum ve denemeye çekinenleri cesaretlendirmek istiyorum :)


 Yemekler bittikten sonra çay içmek istedik. Madem Kore yemeği yedik Kore usulü devam edelim dedik. Hani dizilerde ofiste kullanılan sarı ambalajlı 3 ü 1 arada kahveler var ya, işte ondan içtik yanında da bildiğimiz kurabiyelerle. Kahve getçekten iyiydi.

Yorumlar

Popüler Yayınlar