Cilt Bakım Rutinim

Merhaba,
Bir süredir kullandığım cilt bakım ürünlerini anlatmak istedim.

1.Temizleme: "Neutrogena Visibly Clear Sivilce Karşıtı Günlük Temizleme Jeli" ile yüzümü temizliyorum. Ürün indirim zamanlarında çok ekonomik ve cildimi yakmıyor, kurutmuyor. Kullanan pek çok kişi memnun kalmış. 

2. Maskeler: "Skin Food Black Sugar Mask", bu maske ciltteki ölü deriyi atıyor. Makyajımda ten ürünüm bir türlü tam oturmuyorsa, mimik çizgilerime birikiyorsa, cildim sertse ve mat gözüküyorsa bu maskeyi uyguluyorum. İçeriğindeki maddeler sayesinde cildi mikro düzeyde soyarak yumuşak yapıyor. Benim yanaklarım kurumaya meyilli. Eğer uzun süre kimyasal peelingler ile müdahale etmezsem ekstra solgun gözüküyor. Sanırım haftada bir kullanıyorum.
"Skin Food Egg White Pore Mask", gözeneklerimi temizlemek istediğimde kullanıyorum. Pek çok gözenek maskesine kıyasla yıkadıktan sonra ciltte gerginlik yerine yumuşama ve rahatlama gerçekleşiyor. 

3. Serum: Daha önce Doa Hyaluronic Acid ve C Vitamini Serumu kullanmıştım. Şimdi "It's Skin power 10 Formula WH Effector" kullanıyorum.
  • İçeriğindeki Arbutin sayesinde koyu leke ve çillerle savaşır.
  • Ayrıca cilt metabolizmasını iyileştiren ve melaninin salgılanmasını kontrol eden Licorice içerir.
  • UV ışınları gibi dış etkenlerin yol açtığı kızarıklıkları azaltır.
  • Cildinizin daha canlı, beyaz, parlak görünmesini sağlar. 
Cildim dış etkenlerden hemen kızarır ve mütemadiyen yanaklarım kızarıktır. Kızarıklıklarımı yatıştırdığını düşünüyorum. 

4. Esans: "Tony Moly - 2X First Essence", 
  • Fermente edilmiş meyve vitaminleri karışımını içerir.
  • İçindeki mikro baloncuklar cildin nemlenme özelliğini iyileştirir.
  • İçeriğindeki patent almış 5 madde sayesinde cildin dengesini iyileştirir.
  • Germe ve parlatma etkisinin ikiye katlanmasını sağlar.
Kore cilt bakım rutininin farklı problemlere yönelik birkaç adım içermesini okuduğumda şaşırmıştım. Benim için cilt bakımında nemlendirme ve yatıştırma öncelikli amaç ama sadece nemlendirici krem yetmiyor.Çok yoğun ve yağlı kremler kullansam bile yanaklarımdaki kuruluğa ve çabuk gerilmeye kalıcı çözüm bulamıyordum. Bu sebeple nemlendiriciyi yine nemlendirici esansla destekliyorum. Kesinlikle işe yarıyor. Bir de esans meyve suyu gibi mis kokuyor. 

5. Nemlendirici: "Neutrogena Visibly Clear Yağsız Yüz Nemlendiricisi"; hemen emilen, sivilceyle içeriği sayesinde kısmen savaşan ve ekonomik bir ürün. Yanaklarım kuru olmasına rağmen nemlendirmesi iyi geldi. Krem bitmeye yaklaşırken yanaklarım biraz yanmaya başladı. T bölgemin parlama problemi ise çözüldü. 

6. Güneş Kremi: cildi yağlandırmayan, beyaz iz bırakmayan, mis gibi kokan bir güneş kremi. 
"The Face Shop Natural Super Eco Perfect Sun Cream SPF 50+ PA+++


Yorumlar

Popüler Yayınlar