Skinfood Egg White Pore Mask

    Merhaba, bugün gözenek temizliği için kullanılan bir maskeden bahsedeceğiz. Skinfood Egg White Pore Mask yıkanabilen maskelerden. Gözenek için kullandığım maskeler vardı. Bu ürün yanlış gönderilmiş bana. Biraz üzülmüştüm ilk başta ama denemediğim bir maske olduğu için fena da olmadı diye düşünmüştüm. 

    Ürün klasik Skinfood maskeleri gibi plastik kutuda. Kesinlikle kokusunun yumurtayla alakası yok ve mis gibi :) İlk kullanırken sadece T bölgeme uyguladım belki kuruluk yapar diye. Neyse ki öyle olmadı. Sürümü kolay, diğer kil maskeleri gibi kuruyunca gözenekler belirginleşiyor. Direkt suyla yıkayabilirsiniz ama biraz uğraştırıyor ki genelde gözenek maskelerini temizlemek zordur. Ben de 12li makyaj süngeri almıştım ama hiç memnun kalmamıştım. Boşa mı gitsinlerdi! İşte aldım bir tanesini iyice ıslattım sonra yüzümü sildim. Büyük kısmını sünger temizlediği için durulama sürem azaldı.
   
    Kullandığım diğer gözenek maskeleriyle kıyaslarsam Skinfood Egg White Pore Mask daha kolay sürülüp daha yumuşak bitiş sağlıyor diyebilirim. Performans açısından Skinfood'un maskeleri hem hesaplı hem hassas ciltlere uygun. Yazım ilgilenenler için fikir vermiştir umarım ^^



Yorumlar

Popüler Yayınlar