Deneme Boy Ürünler\ Testers 2

Merhaba, deneme boy ürünlerle ilgili yazıma hoş geldiniz :D

      İlk ürün Mizon Multifunction formula Snail Repair Intensive Ampoule. Hiç ampul kullanmamıştım ve merak ediyordum. Mizon' un salyangoz ürünleri oldukça popüler. Bu serum da cilt yenilemeye yardımcı, esanstan kıvamlı ve renksiz bir ürün.  
     Mizon Vita Lemon Sparkling Toner Skin Tightening Moisturizing Glow Skin; eğer ürünün adını okumaya dayanabildiyseniz şimdi detaylara buyrun ^^. Ben bu serinin gözenek temizliği ve ciltteki fazla yağı alan pack versiyonunu kullanmıştım. Bu tonik de yine gözenek bakımına yardımcı olan bir ürün. Aslında kullandığım ürünler başka başka serilerden. Bir serinin temizleme jelidir, toniğidir, nemlendiricisidir kullansam daha etkili mi olur diye düşünmüşümdür. Bir yandan da tek bir hedefe yönelik içerik başka sorunlara sebep olur mu diye de endişeleniyorum TT TT. Öyle işte!.. Önerilerinizi, deneyimlerinizi bana yazın lütfen.

    Mizon Water Volume Ex Cream Hydra Tox Water Full Moisture Skin; benim kuru cildimi bile tek seferde nemlendirdi. Hemen emilmesine rağmen ciddi bir nemlendirme özelliği var kremin.


     Benim ilk Kore' den kremim CosRX Advanced Snail All in One Cream idi. Danıştığım satıcıya eski sivilce izlerimden bahsettiğimde bu ürünü tavsiye etmişti. Tabii o zaman hiçbir markayı bilmiyordum ve aldım ürünü. Belki daha önce görmüşsünüzdür ama tekrar bahsedeyim. Ürün baş ve işaret parmağınızın arasına aldığınızda sakız gibi uzuyor. O kıvamlı yapısına rağmen nasıl emilip cildi yumuşacık yapıyor anlatamam. Bahsettiğim deneme boy ürünlerden en memnun kaldığım kesinlikle bu ürün. Yüzümü sakinleştirmesi, kızarıklıkları yatıştırması bana çok iyi geldi. Sanırım elimdeki ürünler bittiğinde CosRX' ten bir rutin oluşturacağım :).
    CosRX Ultimate Nourishing Rice Overnight Spa Mask. Pirinç özleriyle cildi besleyen gece kremi. Krem çok çok yoğun kıvamlı, tüm gece yüzünüzde kalıp sabah yıkanacağı için de hemen emilme gibi bir özelliği yok. Uyku maskelerini haftada iki ya da üç sefer kullananları gördüm. Bence de böyle yoğun ürünler sık kullanılırsa gözeneklerin çabuk dolup genişlemesine sebep olabilir. İçeriğindeki pirinç cilt tonunu açmaya yardım diyormuş.

    Dear Klairs Rich Moist Soothing Cream. Klairs markası hassas, nemsiz ciltlere özel ürünleriyle meşhur; tabii diğer cilt sorunlarıyla ilgili de ürünleri var. Üzerinde de yazdığı gibi tüm cilt tipleri sabah ve akşam kullanabilir diyor ama cık, bence kullanamaz. Yoğun ve hemen emilmeyen bir ürün. 

   Skinfood Black Sugar Perfect First Serum. Yüz maskelerinden çok memnunum Skinfood' un. Bu serum da esmer şeker serisinden. Serum için hafif yapılı ama bunda "ilk serum" oluşu da etkilidir belki.

     Daha önce de yazmıştım deneme boy ürünler sadece fikir verebilir. Ben de sizlere ipucu olur diye gözlemlerimi paylaşmak istedim. Sağlıklı günler herkese ^^

Yorumlar

Popüler Yayınlar