COSRX Natural BHA Skin Returning A-Sol ve Acne Pimple Patch

    Merhaba, yine COSRX yine sivilce bakımı yine ben :) Daha önce yazmıştım, COSRX sivilceye meyilli ciltler için ürünler üretiyor ama hassas ciltler bile güvenle kullanabiliyor.
    Siyah noktaları yüzeysel olarak alan bantlar ve biraz daha derine inen yıkanabilir maskeler dışında bir de kimyasal ürünler var. Bu kimyasallar gözeneklerdeki kiri, fazla sebumu, bakterileri eritiyor ve gözenekleri temizliyor. Korkmayın ama ne kızarıklık ne kaşıntı ne acı oluyor. 

    COSRX Natural BHA Skin Returning A-Sol bu siyah noktalarla daha profesyonel baş ediyor. İlla çıkmış sivilceniz olmasına gerek yok. Zaten bu ürün önleyici bakım kategorisinde. İster sadece T bölgenize ister tüm yüze uygulayabilirsiniz. İşin aslı yüzünüzün neresinde en çok siyah nokta ya da sivilce çıkıyor buna bakmanız daha iyi olur. Eğer cilt bakımınızda C vitaminli ürün ya da başka asitler kullanıyorsanız içinde AHA ve BHA olan ürünlerle aynı anda kullanmayın çünkü birbirlerinin etkilerini nötrlüyorlar. Ayrıca asit içerikli bir ürünün etki edebilmesi için 20 dk falan bir şey sürmemelisiniz. Asit içerikli ürünlerin akşam kullanılması daha güvenli ve ertesi gün bile olsa güneş kremi sürmelisiniz. 





    Acne Pimple Patch, COSRX'in popüler ürünlerinden. Çıkan sivilce üzerine yapıştırıyorsunuz ve gece boyu bırakıyorsunuz. Kore'de gündüz kullanıyorlarmış ama bilemedim. Aslında bazen çok kırmızı ve büyük sivilceler çıkar. Hatta makyajın altından bile bağırır ben buradayım diye. Öyle zamanlarda gündüz kullanmak daha iyi olabilir çünkü buzlu film gibi duruyor. Kırmızılığı örteceğini düşünüyorum. Her büyüklükte sivilce için bant mevcut. Bantlar kalın ve jel yapıda. Tutunduğu bölgeden kaymıyor. Sadece bir gecede sivilcenin içindekiler banta çıkmıştı.Ben de ilk kez kullandım ama çok memnun kaldım. Öyle düdük işe yaramaz değil yani :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar