Burun ve Gözaltı Bantları

Merhaba,
Siyah noktalarla baş etmek zor çünkü, kesin çözümü olmamakla birlikte tekrarlayan bir süreç. Zibilyon tane blog okuyup video izledim. Herkes kendi yönteminin doğruluğundan çok emin.
    Ben de ilk çeşitli markalara ait burun bantlarını denedim. Gözenekler çok doluyken banta epey kir çıkıyor ama daha derinlerdekiler kalıyor. Derinde olsalar bile görünmeye devam diyor bu siyah noktalar.
    Yine Koreli cilt bakımı, makyaj ile ilgili paylaşım yapan youtube kanallarını izledim. Elimdeki malzemelerle kendimce bir rutin oluşturdum.
    MISSHA Super Aqua Smoorh Skin Peeling Pad'den bir tane alıp önce tüm yüzümü tonerliyorum, sonra pedi burnumda 10 dakika bekletiyorum. COSRX Natural BHA Skin Returning A-Sol'ü tüm yüzüme uygulayıp 20 dakika bekliyorum. Önceleri direkt siyah nokta olan bölgeyi sıkmak zorken bu işlemlerden sonra acayip çözünüyor gözenekler çünkü AHA ve BHA beyaz ve siyah noktaları temizleyen içerikler. Kulak çubukları ile sıkma işleminden sonra Skinfood Egg White Pore Mask' ı tüm yüzüme uyguluyorum. Aslında gözenek temizliği için olan maskeler genelde kurutur o yüzden sadece yağlı bölgeye uygulanmaları tavsiye edilir. Bu maske aksine yumuşacık yaptığı için kuru yanaklarımda da kullanabiliyorum. Daha sonra nemlendiricim ile karıştırdığım jojoba yağından tüm yüzüme sürüyorum. Jojoba yağı cildimizin ürettiği yağa benzermiş ve gözenekleri temizledikten sonra kirleri dolmaması için bu işlem önemliymiş.
    Pekii, gözeneklerim ne alemde? :) Burun bantlarına göre daha derin temizleniyorlar ve kısa sürede dolmuyorlar ama düzenli tekrarlıyorum bu adımları. Bir hafta aksatsam işim zorlaşıyor maalesef.
   
    Bir de Halfmoon Brightening Eye Patch gözaltı bantı denedim. İşe yaramadı :(

Yorumlar

Popüler Yayınlar