Deneme Boy Ürünler/Testers 3

Farklı zamanlarda yaptığım alışverişlerin yanında gelen deneme boy ürünleri sizlere fikir vermesi için anlatacağım.



MISSHA MISA Cho Gong Jin Cream, bu nemlendirici yaşlanma karşıtı bir ürün. Tam boyunu kullananlar işe yarayıp yaramadığını daha iyi bilir :)


 
MISSHA Super Aqua Cell Renew Snail Cream, başta salyangoz sıvısındaki mucin olmak üzere cildi nemlendirme ve yenileme amaçlı bir ürün. Bu ürünü uzun süre denemedim ama Cosrx' in tam boy salyangoz özlü kremini kullandım. Genelde salyangoz özlü ürünler tek başına nem için yeterli gelmez. Eğer nemlendirici arıyorsanız sadece salyangoz özlü ürün yetmeyebilir. Eğer cilt bakımında birkaç adımınız kırışıklıkla ve ciltteki deformasyonlarla mücadele amaçlayan ürünlerse işte o zaman salyangoz özlü ürünlerden daha fazla verim alabilirsiniz.


Signature Complexion Coordinating B.B Cream SPF43/PA+++. Missha' nın bb kremleri ile ilk birkaç kullanımda çok iyi anlaşıyorum. Daha sonra yüzümün en yağlı yerleri bile kabuk atıyor. Aslında rengi, uygulanışı, kokusu, ciltte duruşu on numara. Bir de kabuklandırmasa tam boy alırdım. Bu durum benim cildimle alakalı olabilir. Memnun kalan birçok kişi var :)


Signature Complexion Coordinating BB Cream, her ne kadar bb krem dense de bu ürün bence cc krem. Ürün beyaz renkli ama yüzünüze sürdüğünüzde hafiften renk eşitliyor. Bu ürünün yapısı diğerinin aksine çok yağlı geldi. Ben de ikisini karıştırıp kullandım.


Klairs Supple Preparation Facial Toner, ürünün detaylı yorumu için tık tık.


Klairs Vitamin 75 Maximizing Cream, bu ürünün özellikle C vitaminli içeriklerle birlikte kullanılması gerekirmiş. İlk başta vitamin etkisini arttırayım falan derken başıma iş almaktan korkmuştum ama bir sıkıntı olmadı. Krem sürülür sürülmez emildi. 




Mizon Hdra-Full Solution Water Volume Aqua Cell Cream, Hafif yapılı olsa da güzel nemlendirir :)



        
Eğer minimum içerikli ürünler arıyorsanız Cosrx tam size göre. Farklı sorunlara uygun birçok ürün var. Cosrx Advanced Snail 96 Mucin Power Essence, kısaca salyangoz özlü esans. Bu ürün de kremi gibi parmaklarınızı açıp kapadığınızda sünüyor. Kremi destekleyeceğini düşünüyorum. Cosrx AHA 7 Whitehead Power Liquid, beyaz noktalarla mücadele amaçlı bir tonik. Cosrx Galactomyces 95 Whitening Power, cilt tonunu eşitlemeye yönelik bir ürün. Hem cildi güneşin zararlı etkilerine karşı korur hem de kolajen üretimini destekler.  Resimdeki ürünler tonik kategorisinde. Renksiz ve sudan biraz kıvamlı oldukları için işe yaramayacaklarmış gibi sursalar da gayet başarılılar.



Yorumlar

Popüler Yayınlar