HolikaHolkia AQUA Petit JELLY BB


Kore cilt bakım ve kozmetik ürünlerine güvenirim. Tabii ki her zaman içerik araştırması yapmamız lazım. Kültür olarak güzelliğe çok önem verdikleri için ürünleri yabana atılacak cinsten değil. Yıllar önce televizyonda pek duyulmamış bir kanalda güzellik ürünleri fuarı gibi bir şeye denk gelmiştim. Bir kadın önce yüzündeki izleri gösterdi sonra bir krem sürdü. Porselen gibi derler ya işte öyle oldu. Alt yazıda Kore ürünü gibi bir şeyler yazıyordu. O zamanlar benim için Kore sadece Türkiye'den çok uzak bir ülkeydi. Nasıl imrenmiştim o kadına. Neyse ki, bugünlerde çeşitli ülke ürünlerine ulaşmak  daha kolay.
Bu BB kremin de ününü yine Koreli youtuberlardan duymuştum, deneyeyim dedim. Aslında uzun zamandır kullandığım ve elimde olan tek bb kremim :)  


BB krem puding gibi, kapağında bir aplikatörü var ve ben onunla yayıyorum yüzüme. Her sürdüğümde serinlik hissediyorum ve mis gibi kokuyor. Ürün kendine ait süngerle geldi ama süngeri beğenmedim, belki de ben kullanmayı becerememişimdir.

Ürünün iki tonu var ve ben açığını aldım. İnternette iki tonun birbirine yakın olduğunu okumuştum. Genel Kore bb kremleri gibi cildi aydınlatıyor. Çok kapatıcı değil, mesela bb kremiz sürdüğünüzde kırmızı bir sivilceniz varsa açık pembe gibi gözüküyor. Yaz boyunca tam sebebinin bilmemekle beraber güneşten dolayı kırmızı yanaklarımı ve yer yer sivilceli çenemi iyi nötrledi. Fakat, sürdüğüm bb krem miktarını biraz kaçırınca kanım çekilmiş gibi görünebiliyorum TT_TT. Eğer makyajınızda allık, bronzer kullanıyorsanız bence çok fark edilmez ama ben sadece renk eşitsizlikleri için bb krem sürüp çıktığımdan miktarı ayarlayamazsam tuhaf durabiliyor. Bir de kültürle alakalı. Ürün Korelilere uygun üretilmiş ne de olsa.
Yapısı yarı mat diye geçiyor. Eğer cildiniz kuruysa sabitleyici pudra kullanmadan idare eder ama T bilgeniz yağlıysa sadece oraya pudra uygulayabilirsiniz. 
Benim T bölgem yazın beni zorlamıştı. Ne sürsem parlıyordum. Hem havaların serinlemesiyle hem de BHA ve C vitaminli ürünler sayesinde T bölgem eskisine nazaran az yağlanıyor. Bu bilgiler ışığında, diğer kullandığım Etude House Minral BB Cream Cotton Fit, Holika Holika DODO CAT Face2Change Glow BB Cushion 23Pure Beauty Multi-Function BB Cream ve Bioderma Sensibo AR bb kremlerine göre hiç yağlandırmadı. Bazen pudra sürmeden tüm gün gözlemledim. O günler T bölgem yağlandı ama diğerleriyle kıyasladığımda önemli değildi.

Tekrar alır mıyım? Biraz daha koyu tona sahip ama yapı olarak HolikaHolkia AQUA Petit JELLY BB gibi olan herhangi bir bb krem denemek isterim.

Sizin için memnun kalışıma göre sıralama yaptım:

1-HolikaHolkia AQUA Petit JELLY BB

2-Holika Holika DODO CAT Face2Change Glow BB Cushion 23

3-Pure Beauty Multi-Function BB Cream

4- Etude House Minral BB Cream Cotton Fit

*Eğer daha önce Bioderma bb kremi denemediyseniz almayın bence. Listeye almadım zaten :)




Yorumlar

Popüler Yayınlar