Ex Girl Friend Club


Bu diziyi geçenlerde bitirdim. Daha önce başlamıştım ama yorumlarda pek beğenilmemişti ve ben de bırakmıştım. Belki de dizinin güzelliğini anlamam için tam da şimdi izlemem gerekti!
Diziye tekrar dönme sebebim ise sevdiğim iki oyuncunun Song Ji Hyo ve Byun Yo Han'ın oynuyor oluşları.
Yazım spoiler içereceği için baştan uyarayım ^^
Soo-Jin (Song Ji-Hyo) bir film şirketinde yapımcıdır. Şirketi, Myeong-Soo (Byun Yo-Han) webtoon çizer/yazarıdır. İkili yıllar sonra Myeong Soo'nun webtoon'unun Soo Jin'in şirketince satın alınmasıyla tekrar karşılaşırlar. İkili en son 3 yıl önce görüşmüş ve sessiz şekilde ayrı kalmışlar. Soo Jin kendisinden hoşlandığını düşündüğü halde Myeong Soo'nun neden arayıp sormadığını hep düşünmüş. Cevap bulamadığı soruları ilişkilerini de etkilemiş. Kariyerinde ise bağımsız bir belgesel yapıp ödül alacak kadar başarılı. Söz konusu işi olduğuna gözü başka bir şey görmeyenlerden.

Myeong Soo'nun webtoon'u üç farklı kadınla yaşadığı aşkları anlatıyor. Kadınlar birbirlerinden o kadar farklı ve hoşuma gitmemişlerdi ki Myeong Soo gözümde "kadın olsun da ne olursa olsuncu" biri gibi gelmişti. Hatta o kadınlar bu adam da ne bulmuş olabilirler de demiştim. Dizi ilerledikçe Myeong Soo'nun her hıyarım var diyene tuzlukla koşan ve çok kibar biri olduğunu gördüm. İş için karşılaşmış olisalar bile Soo Jin affedememişti Myeong Soo'yu ve neden sessizce gittiğini sordu. Myeong Soo, Soo Jin'in işkolikliğinden kıza ulaşamamış bile. Sevmedğinden değilmiş yani :(  İkisinin birbirlerini yanlış anladıkları için 3 yıl kaybetmiş olmalarına dayanamadım. Her ne kadar dizi de olsa hep ders çıkarıcı yönler bulurum. Buradaki sosyal mesajımız ise ,eğer kişilerde patolojik bir sıkıntı yoksa, hiçbir şey tek taraflı değildir, içine atma ve olay sıcakken halletmeye bak!

Song Ji Hyo'nun oyunculuğunun eleştirildiğini okumuştum ama ben çok beğendim. Gerçekten Soo Jin gibi biri olduğuna inandırdı beni. My Wife Having an Affair This Week dizisinde de çok az diyalogla bana çaresizliği hissettirmişti.
Soo Jin bu sefer temkinliydi. Myeong Soo'nun duygularından emin olmasını istedi. Myeong Soo ise Soo Jin'in ikna olmasını sabırla bekledi.İkili birbirlerine içlerini döküp çıkmaya başladıklarında o kadar muziptiler ki koptum çoğu yerde.  Bazı durumlardan ötürü çıktıklarını sakladıkların için de komedi hiç bitmedi. 
Unutmadan Jannabi isimli Koreli bir grup var ve ostlardan biri bu gruba ait. Jannabi'nin ost yaptığı Let's Eat, Twenty Again  ve Drinking Solo dizilerini sevmem de dizi-ben-Jannabi-tvN ilişkisi oluşturdu.

Yorumlar

Popüler Yayınlar