Evde Saçımı Boyadım

Saçımı kurular kurulamaz oturdum yazmaya çünkü yeni bir uygulama öğrendikten sonra tekrar denemek istesem baştan tüm süreci öğrenmem gerekiyor. Dedim yazayım da benim için hatırlatıcı olsun.
Öncelikle saçım koyu kahverengi ve pek çok renk belli olmuyor. Sadece bir keresinde platin sarı boya ancak belli oldu :)
Bir sürü video izledim, saç açıcıya ihtiyacım olduğunu gördüm. Boya işlerinde acemi olduğum için tercihlerim size çok yardımcı olamaz belki ama benim takip ettiğim yolu izlerseniz ne ile karşılaşabileceğiniz hakkında fikriniz olur.
Yukarıdaki "Pimex Saç Açıcı"yı aldım ama benim için herhangi bir marka; yani üzerinde "açıcı" yazması tek tercih sebebim :) Pakette 30 volume oksidan krem ve bleaching powder (mavi toz) var. Karıştırıyorsunuz.
İşte efendim, saçıma enseden başlayarak açıcıyı uyguladım ve hızlı olmak önemliymiş. Boya fırçaları da epey işe yarıyor. Güvenlik önlemlerini ihmal etmeyin sakın. Eldivensiz kutuların içindeki malzemelere değmeyin, tozları kendinizden uzakta açın, odada pencere açın falan. 30 dakika bekleyip saçımı ılık su ile duruladım ve kuruttum. Saçım gerçekten açılmıştı.
Daha sonra üstteki "Loreal Exellence 6.45 Sıcak Bakır Kahve"yi talimatlara uyarak karıştırıp uyguladım. 30 dakika bekleyip yıkadım.


Bir de boyalı saçlar için olan "Eyüp Sabri Tuncer Macadamia Yağlı Şampuan" aldım. Özellikle kırmızı rengi iyi muhafaza ettiğini öğrendim, bakacağız artık.
Deneyimlerinizi, önerilerinizi duymayı çok isterim. Yorum yazarsanız on numara beş yıldız olur :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar