Çöpe Gidenler/ Fails

Merhaba,
Bugün beğenmediğim ürünlerden bahsetmek ve aynı zamanda sizleri uyarmak istiyorum.
Elbette herkeste aynı etkiyi yapmayabilir ama deneyimlerimin aklınızda bulunması fena olmaz bence :)


     
          Bu krem Kore markası olan Mamonde' ye ait  Mamonde Real Volumer Day Cream. Öncelikle ne tam olarak nemlendirici kategorisinde ne baz ne de güneş koruyucu. Hepsinden biraz var ama ortada hiçbir şey yok. Bence amaçsız ve zarar verici bir ürün. Ambalajın üstünde İngilizce açıklama yok zaten internetten de yorum bulamamıştım. Sırf Mamonde' nin ismine güvenip üçü bir arada etkiyi göreceğimi ummuştum. Hani beyaz iz bırakan güneş kremleri var ya, kurban olayım onlara! Tek etkisi yüze tam yayılmayan beyazlık! Gerçekten özellikle hassas ciltlere iyi gelmeyen bir ürün. Karşılaşırsanız uzak durun.
           The product is from Mamonde, Mamonde Real Volumer Day Cream. Firstly, it dosn't belong a category like  moisturizer, base or sunscreen. It has some parts of all but is nothing. I think it is ridiculous. There is any English explanation on the package. I just decide to try becaus of Mamonde brand. The cream leaves white cast and you should be away from it.



       Bu kremi de yanlışlıkla aldım :( Neutrogena Hydro Boost Water Gel tam ismi. Ben bu serinin "Gel Cream" olanını kullanmıştım. Nemlendirmesi iyi idi ve yüzümü tahriş etmedi, kolay emildi. Gel cream olanı zaten kuru ciltler için yoğun yapılı. Tekrar almaya gittiğimde "gel" yazısına takılıp amaaan ne fark eder dedim ve şok! Nemlendirmesi yetersiz geldi ve yanaklarımı hafif yaktı.
        This moisturizer is Neutrogena Hydro Boost Water Gel. I finished the "gel cream" version and It is well for dry skin. However, I bought "water gel" version by mistake. Water version is not enough for dry skin and irritates my cheeks.


          Bu bb kreme çooooooooook kızgınım! It's Skin Top Professional Touch Finis BB cream. Spf 50+++ içeriyor ve ilk başta dedim ki tamam güzel oturuyor hem nemlendiriyor he de mat bitişli ama o da ne! Yaklaşık iki hafta kullandım ve yüzüm önce kızarmaya sonra soyulmaya başladı :( Tabii tam olarak bu kremi suçlayamıyorum ama şüphelenmemi ve uzak durmamı gerektiren bir kanıtım var: Ürünün içerisinde Retinly Palmitate var. Bu madde A vitamini türeviymiş ve bazı güneş kremlerinin içinde bulunuyormuş. Tehlikeli kısım ise bu madde cildi güneş ışınlarına daha açık hale getiriyormuş ve cilt kanseri olma riskini arttırıyormuş. Ürün içeriklerine ve tehlikeli olup olmadıklarına cosDNA sitesinden bakabilirsiniz. Normalde almadan önce kontrol ederim ama işte gaflet anıma denk geldi sanırım. Çok korkunç bir durum. Güneşten korunmaya çalışırken daha da zarar görmek!
        This bb cream makes me angry! It's Skin Top Professional Touch Finis BB cream.  It contains Spf 50+++ and I said it has both moisturizing effect and matte finish at first. I put the cream on my face aproximately for two weeks and my face peeled.  The product includes Retinly Palmitate. This is a form of vitamin A and some sunscreens also includes it. Danger is that this staff makes skin more sensitive to Sun. Thus, risk of skin cancer may increase. You can check the ingredient lists of products and their risk levels from cosDNA. I check every product before buying but this time I have a bad deal :(
           


          İşte böyle... Şimdi doktor süreci var. Allah'a şükür toparlanıyor ama daha kötü de olabilir. Kore ürünlerini yine de seviyorum. Bazen dikkatsizlikten yanılma olabiliyor. Siz yine de internette güvendiğiniz bloggerların? yorumlamadığı ya da tavsiye etmediği ürünleri almamaya çalışın :)


                        I go to doctor and my skin gets better. I still love Korean skincare products but ingredients should be read carefully.

Yorumlar

Popüler Yayınlar