Yeterince Faydalanamadığım Ürünler


Bioderma Sensibio AR BB Cream
Birkaç post öncesinde yüzümün reaksiyon verdiği ürünlerden bahsetmiştim. İşte onun tedavisiyle uğraşırken yüzümde mütemadiyen bulunan kırmızılığın da çaresin bakmak istedim. Çeşitli testler sonucu hiçbir alerjim çıkmadı. Bu kızarıklığa alışmamı, mucize beklemememi söyledi doktor. Tabii çok üzüldüm. Bir de kızarıklığı yatıştırıcı krem ile bu postun kahramanı bb kremi tavsiye etti.
Ben de Bioderma Sensibio AR BB Cream ile ilgili yorumları okumaya karar verdim çünkü; tüm kremleri bir anda almak bütçemi zorlayacaktı. Birçok üründe olduğu gibi bu bb kremden hem memnun kalanlar hem de hoşlanmayanlar vardı. %50 şansım vardı ve eczaneye gittim. Eczacı beyaz tenli bir kadındı ve kendisinin de kızarıklıktan tedavi gördüğünü, bu bb kremi kullandığını söyledi. Okuduğum yorumlardan açık tenlilere koyu gelebileceğini öğrenmiştim ve bu endişemden bahsettim. Kendisinin kullanıp memnun olduğunu söyleyince deneyeyim dedim.


Üründen küçük bir miktar tüm yüzünüze yetiyor. Nemlendirici gibi kolay sürümü var.

İlk renk beni korkutmadı. Bir sürü bb krem denemiştim,önce korkunç durup sonra çok güzel oturan. O yüzden devam etim.

Ne olmuş yani biraz turuncu duruyorsa dedim. Hem ellerim yüzümden daha açık renkliydi, değil mi? Böyle diye diye bir süre kullandım ama hiç mi hiç anlaşamadım. Belki fotoğraflarda belli değil ama bildiğinizi turuncu oldum :(

Yukarıda dediğim gibi memnun kalanlar da yok değil. Eğer siz de bu ürünü kullanıp memnun kaldıysanız ve tekrar almak isterseniz hediye edebilirim. 6 ay kullanım süresi var ve ziyan gitsin istemiyorum.



Watsons Repairing Treatment Wax Honey


Saç bakımıyla ilgili gerçekten hiçbir fikrim yok. Saçlarıma da iyi bir şey yapayım dediğim gün almaya karar vermiştim. Saç uçlarımı yumuşatıyor ama olmasa da olur.
Öyle işte...

Yorumlar

Popüler Yayınlar