The Saem Cover Perfection Liquid Concealer 01




Merhaba...
Göz altlarım biraz çökük ve mor. Sağlıklı görünmeleri için kapatmaya çalışıyorum. Kore kozmetiğine sarınca nereye baksam The Saem görür olmuştum. İlk kapatıcım The SAEM Cover Perfection Tip Concealer idi. Göz altım koyu olunca 02 rengini almıştım. Oldukça sarı durdu ama müthiş kapattı. Tek sorun bir süre sonra göz altında birikme yapması. Tam olarak çizgilere doluyor gibi değil de o bölge hafif pütürlenmiş gibi. Pudra denediğimde daha çabuk kuruluk oldu. Kapatıcılığı iyi ama yapısıyla nasıl baş edeceğimi bilemediğim bir ürün. Ben de aynı seriden sıvı formdaki kapatıcıyı indirimde olunca denemeye karar verdim.



The Saem Cover Perfection Liquid Concealer 01
SPS30/PA+++ içeriyor.
Bu sefer en açık rengi aldım. Yapısı tip formuna göre ince ve uygulaması çok kolay. Sıvı olan daha doğal dursa da kapatıcılığı daha az. Tip versiyonu 6.5 gr, sıvı versiyonu 15 ml.

Yorumlar

Popüler Yayınlar