Kazanan Kim----(Battle of Skin Care Products)

Sol köşede L'Oréal Paris Nem Terapisi Aloe Vera Suyu ve Simple Hydrating Light Mouisturiser. Sağ köşede Bee Beauty Gündüz Kremi ve Gülşah Gül Suyu.

Uzun süredir yüzüm kızarmıyordu. Aslında adam akıllı cilt bakımı yapacak vaktim yok, sadece yıkama ve nemlendirme. Buna rağmen maşallah bir şikayetim yoktu. Elimdeki ürünler bitince soldaki ürünleri kullanıma açtım. Kullandıkça yanaklarım yer yer kızardı. Devam ettim bir süre ama iyi gelmediler. Sadece yatıştırma amaçlı sağdaki ürünleri aldım ve iki gündür sakinledi yüzüm. 

Benim için kazanan sağ köşe :D Kısa bir yazı ama söylemezsem olmaz ;)
Tabii herkeste aynı etki olmayabilir. Kızarıklık kesin sol köşedeki ürünlerden de diyemem. Sadece bende süreç bu şekilde gelişti.


Yorumlar

Popüler Yayınlar