Biten Kırtasiye Ürünleri #7

 

Uzun bir aradan sonra biriken bitenleri yazmaya karar verdim.
Umarım iyisiniz, ben çok şükür iyiyim. 


Bu benim içimi döktüğüm defter. Yazmanın iyileştirici gücüne inanıyorum ve yararlanmaya çalışıyorum.


Bu defteri de işle ilgili kullanmıştım.


Konu konu not aldığım ince defterler.



Bir markanın reklam defteri. Güya reklamı kapattım ama daha bir karışık oldu. Bu da tüm online toplantılarda elimin altındaydı.


Orta boy resim defteri. Çok olmuştu alalı. Resim hevesimin gücünü anlamak için almıştım.


Akla gelen ham notlar için birebir.


Online görüşmelerde kullanmıştım.



Büyük boy okul resim defteri sayfalarını dikip değerlendirmeye çalışmıştım. Sulu boyaya uygun değil ama acemiler için ok.


Bunlar da biten kalemler. Bir mavi tükenmez, bir fuşya (bu renge bayılıyorum) renkli jel ve bir uçlu kalem. Snoopy Delguard tutma kısmından çatladı ve tamiri imkânsız. Çok üzülmüştüm. 






Yorumlar

Popüler Yayınlar