Bitenler #14

 


Biraz cilt bakım biraz kozmetik bitenleri ile yeni bir yazıya başlıyoruz.
Düzenli paylaşım yapamadım epeydir. Umarım iyisiniz ^^



Holika Holika Face 2 Change Roller Bb
Genel Kore bb kremleri gibi gri bir beyazlığı var. Örtücülüğünden ve pudralı yapısından memnundum. Beni daha canlı gösterecek ürünleri tercih etmeye başladım. Son favorilerimi de hemen paylaşacağım.


Holika Holika Cover & Hiding Liquid Concealer
Bu kapatıcıyı da beğendim. Göz altlarım yoğun koyu. Bugüne kadar denediğim kapatıcıların hiçbiri 100% başarı göstermediği için beklentim oldukça minimum. Yorgun görünmeyeyim yeter :)


Clinique High İmpact
Hiç beğenmedim. Ne kaldırma ne yoğunluk hiç etki yoktu.


CeraVe Nemlendirici
Her daim favorim :)


NYX Pore Filler
Silikon yapıda ve gerçekten pürüzsüzleştiriyor.


La Roche Posay Effaclar Tonik
Cildim bir ara çok yağlanmıştı, o dönem almıştım. Memnun kaldım.










Yorumlar

Popüler Yayınlar