Beslenmiş Sağlıklı Bir Cilt İçin Yağlar

                                                                  Selam;
           Cildimin çok kuru, yer yer kızarık ve çenemin sivilceye meyilli olduğunu bir kez daha belirttikten sonra bana iyi gelen nemlendirici kremlerden bahsetmek istiyorum.



İlk ürün TonyMoly Wonder Butter krem. Güney Kore markası ve birçok yağdan oluşuyor. Cilt için iyi gelecek olsa bile yüzüme yağ sürmeye cesaret etmem kolay olmadı. Geçen yıl kışın cildimde uzun süren pullanma yaşadım ve yoğun nemlendirici arayışındaydım. Sonra araya araya shea yağına denk geldim. Egzama tahrişlerinde rahatlamaya yardımcı olduğunu okuyunca deneyeyim dedim. İlk aldığım saf shea yağıydı ve gece kullandım çünkü parlıyordu, yapışıyordu. Kesinlikle pullanmamı geçirdi ve cildimin sakin, pürüzsüz halini uzun zamandır göremediğimi fark ettim. Hassasiyetten dolayı cildinde renk eşitsizlikleri olanlar beni daha iyi anlar. Daha sonra Güney Kore cilt bakım ürünlerine merak saldım ve yorumlardan TonyMoly Wonder Butter'ı keşfettim. İçeriği çok zengin ve cildi yağ gibi parlatmadan hemen emilip beslediğini öğrendim. Hem günlük hem yatmadan önce kullanıyorum. İki türlü de uygun ama gün içinde kullanırken daha az miktar kullanıyorum. Cilt kızarıklığım büyük ölçüde yatıştı. Kokusu kremalı bisküviye benziyor. 




               Kore ürünlerinden sonra Amerika/ Avrupa piyasası gözüme öcü gibi gözükmeye başladı. Geçen alışverişte deneme olarak Loreal'in Mucize Yağ isimli cilt kreminden verdiler. Dedim saç için artmıştır cilde katmışlardır (işte bunlar hep önyargı). Akşam yatmadan önce denedim. Yapısı Wonder Butter'a benziyor. Yoğun krem işte :p Ama sürerken cildim biraz yandı gibi değil de işte biraz değişiklik oldu. İçerik olarak Loreal'de de birçok yağ var. Kokusu parfümlü. Bir de Wonder Butter'dan biraz daha yoğun; günlük kullanım için sorun olabilir. Onun dışında sabahki sonuç 10 numaraydı. Bu ürün de kuru ciltler için kurtarıcı olabilir.

Yorumlar

Popüler Yayınlar