NOTE Far Paleti


                                                                      Merhabaa..:)
       Bir süredir yazamadım bloga. Yüksek lisansa başladım ve uyum sağlamam zor oldu. Şimdilerde daha iyiyim diyebilirim.
       NOTE markasını sanırım taze keşfedenlerden olmuştum. Mağazadaki görevlinin önerisiyle almıştım. Günlük makyaj yapmıyorum ve sadece özel günler için palet arıyordum. Çok renk çeşidi vardı ve ten rengime uygun olarak bir de risksiz diye bu paleti seçtim.                                                             


Dediğim gibi daha önce far kullanmadığım
için karşılaştırma yapamam ama deneyimimi paylaşmak istiyorum. Renk vermesi iyi. Renkleri karıştırdığım da bile kötü bir görüntü olmadı. İlk kullandığımda yoğun sürdüm çünkü gün içinde silinmesini istemedim.







Üç saat yaz sıcağında yolculuk yaptım, yine tüm gün açık hava bir yerde sıcakta vakit geçirdim. Eve akşam 9 gibi geldiğimde aynı duruyordu. Şok oldum. Daha makyaj akarsa ne yapacağımı bile bilmiyordum ve günü temiz tamamlayabilmiştim. Teşekkürler NOTE :)   Şaka bir yana kullanışlı bir palet. Siz yine de benim fotoğraflara çok güvenmeyin :( yerinde bakın ;)









Yorumlar

Popüler Yayınlar