MIZON

Merhaba,
"Mizon"  Kore cilt bakımı markasını daha önce duydunuz mu? Güney Kore cilt bakım ve kozmetik ürünlerine genel olarak güveniyorum ama hangi marka daha iyi çok da bilmiyorum. Uzun zamandır Mizon' u takip ediyor ve ürünlerini deniyorum. Okuduğum İngilizce bloglarda da pek bulamadığım ürünleri var. Buna rağmen bazı güvendiğim youtuberlardan pahalı ürünlere muadil olarak gösterildiğini öğrenince denemeye karar verdim. 

Kullandığım ürünleri sizlerle de paylaşacağım. Anladığım kadarıyla Mizon; süslü püslü, sevimli ya da klas imaj ve paketlemenin dışında birçok markaya göre yoğun içerikleriyle göze çarpıyor. Ünlü yabancı blogerların ürün kıyaslamasında (high-end) kaliteli-iyi sonuç alınan ürünlerden aşağı kalır yanı yok. Bu blogta ürün yorumu yaparak Mizon hakkında daha fazla bilgiye ulaşılmasına yardım etmek beni mutlu edecek.
👯💞👯

Hi,
I have tried the Mizon Korean Brand for a while, so I want to share my experiences with the brand. When I tried to explore affordable and effective Korean skin care products, I discovered  Mizon. However; good information is still limited. There are some blogs written in Enghilsh and youtubers. According to the blogers and youtubers comparison between Mizon and high-end brands, Mizon has also good properties. I hope my experiences help you!



Yorumlar

Popüler Yayınlar