The Face Shop Chia Seed Water Toner

Hi,
I have tried many products which are good for my skin since I started Korean skin care. I couldn't understand why all skin care routine continuing step by step is needed. On the other hand, many Kbeauty lovers say that Results of Korean skin care are seen after stop using products. I also agree with the claim. The Face Shop Chia Seed Water Toner is one of the products which are seen healing results after stop using. Chia Seed Line of The Face Shop is popular in moisturizing and I decided to use The Face Shop Chia Seed Water Toner.
 
Selam,
Cilt bakımına adam akıllı başladığımdan beri yüzüme iyi gelebilecek ürün denemesine devam ediyorum. İlk başta tüm cilt bakım rutinine uyum sağlamam daha doğrusu bu rutini gerekli  görmem kolay olmadı. Birçok Kore cilt bakımı severin katıldığı bir söz var: "Kore cilt bakımının etkisi, bu ürünleri kullanmayı bıraktığında daha iyi anlaşılır." Ben de gerçekten katılıyorum. Kore kozmetik ürünlerine ulaşmam ilk elden kolay olmadığı için daha bilindik, iyi ünü olan ürünlere bakıyorum. The Face Shop Chia Seed Water Toner' i Chia Seed serisi nemlendirme alanında ünlenince denemeye karar verdim.

 
Ürün plastik ve sprey bir şişede geliyor. Ayrıca  nemlendirme vaadine rağmen sıvı yapıda. Kokusu tatlı/çiçek karışımı ve hafif. Toniği ilk yüzümü yıkadıktan sonra yüzüme bolca püskürtüp pat pat yediriyordum. Bir türlü dillere destan nemlendirme etkisinden nasibimi alamamıştım. Daha sonra elimde olan standart kare pamukları kullanılabilecekleri en ince hale gelene kadar katlarına ayırdım ve bu parçalara toniği sıktım. Parçalar oldukça ıslanınca alnıma, burnuma, iki yanağıma ve çeneme yerleştirdim. Benim yüzüm çöl gibi olduğu için belli bir süre sonra pamuklar ısındı ve kurumaya başladı. İşte o zaman krem aşamasına geçtim. Ertesi sabah bb kremi sürerken kaymak gibiydi derler ya işte öyleydi resmen :) Eğer siz de kuruluktan şikayetçiyseniz ya da bölgesel kuruluk varsa deneyebilirsiniz. 
 
The product came with a plastic and spray bottle. It is also watery. At first, I used the toner after cleansing by spraying and patting with my hands. However, I couldn't see  moisturizing effect and I started to use the toner with thin cotton pads. I sprayed the toner on cotton pads well and put them on my forehead, nose, cheeks and chin. The next day, my bb cream fit my face well. If your face have dry areas, you should use this easy method with a moisturizing toner.

 
The Face Shop Chia Seed Water Toner done and I miss it. That is why  I mentioned a right routine is important at introduction of the review. If a product has any healing effect, you shouldn' be hasty.
 
The Face Shop Chia Seed Water Toner bitti ve onu çok özlüyorum. İşte girişte bahsettiğim kullanırken pek de ne işe yaradığını anlamadığınız bir ürünün eksikliğinde işlevini daha iyi görebilirsiniz. Yeni bir ürün denediğinizde alerjik ve yara gibi vahim belirtilerde elbette vazgeçin o üründen ama ilk bir iki kullanımda cilt bakım ürünlerini değerlendirmeyin.
 

Yorumlar

Popüler Yayınlar