Bitenler #2

Merhaba, uzun zaman önce bitirdiğim ürünleri anlatma zamanı geldi. 

Missha Super Aqua Smooth Skin Peeling Pad.Daha önce burada anlatmıştım. Eğer kimyasal peeling denemek istiyorsanız başlangıç için iyi bir seçenek olabilir. Ben her akşam kullanmamayı tercih ediyorum. Hem cildi çok hassaslaştırmamak lazım. Ne de olsa yavaş yavaş ölü hücreleri atmaya yönelik bir ürün. Akşam kullanmaya ve ertesi sabah da güneş kremi sürmeye dikkat ederseniz bir sıkıntı yaşamazsınız. Missha'nın pedleri çok güçlü içeriğe sahip değil ki böyle bir amacı da yok. Günlük cilt bakımınıza yardımcı bir ürün.
Bu toniği Miniso'dan almıştım. Aloeveralı olduğu için denemek istemiştim. Yarısına kadar kullandım ama zamanla yüzümü kızarttığına dair şüphelenmeye başladım ve kullanmayı bıraktım. Dediğim gibi emin değilim hele ilk başlarda nemlendirmesini çok beğenmiştim.

Klairs Supple Preperation Facial Toner. Kendisinden burada bahsetmiştim. Hassas ciltler için iyi nemlendiren bir tonik. 


Mizon Vita Lemon Sparkling Pack. Detaylı yorum için buraya tık tık. Ciltteki fazla yağı almak için bir ürün. Verim aldığım bir ürün.


COSRX Low PH Good Morning Gel Cleanser. Yine Kore cilt bakımı severlerin bayıldığı bir ürün. Hassas ve sivilceye meyilli cilde sahip pek çok kişinin tercih ettiğini görünce denemek istemiştim. Bu ürünün yorumları için de tık tık.


Neutrogena Hydro Boost Gel Cream. Bu nemlendirici her zaman dönebileceğim iyi bir ürün. Ne tahriş ne yağlandırma!.. Öyle işte mis gibi krem :)
Nivea Aqua Sensation Canlandırıcı Bakım Kremi. Yukarıda Neutrogena'nın ne minnoş bir krem olduğunu bilmeme rağmen yeni bir tane denemeseydim mi? Nivea daha hesaplı. Sürdüğümde yüzüm anında porselen gibi oluyor ama bir süre sonra elim yüzüme gittiğinde soyuluyor sanki. Daha önce böyle bir deneyim yaşayana rastlamadım ama yüzümden neden ufalanıyor anlamadım. Sadece buna cevap bulamadığım için bir daha almam.

Skinfood Black Sugar Mask. Allah'ım ben bu maskeye tuhaf bir biçimde mühürlendim. Ürün iyi olmasına iyi hatta buradan detaylı yazısına ulaşabilirsiniz ama Skinfood'un diğer maskelerini her denemek istediğimde yanlışlıkla yine bu ürün gönderildi. Neyse ki işe yarar bir maske.

Mizon Tea Trea Tock Blemish Spot. Sivilceleri söndürmek için bir ürün. Sivilcenizin büyüklüğüne göre işe yarama süresi değişmekte. Detaylı yazı için tık tık.


Doa Hyaluronic Acid ve C Vitamini Serum. Doa Kozmetik hesaplı ve güvenilir içeriklere sahip ürünler satıyor. Ben ki hassas cilde sahibim ve bir sıkıntı görmedim. Güneşten, stresten, soğuktan falan hemen etkilenir cildim. C vitamini de kızarıklıklara, sivilce izlerine iyi geliyor. Bir deneyeyim dedim. Oldukça memnun kaldım. C vitamini oranı daha yüksek olanından şimdi kullanmaktayım.

Mizon Enjoy Vital-Up Time Watery Moisture Mask. Bu da severek kullandığım kağıt maskelerin onlu kutusu. Burada ayrıntılı bahsetmiştim.

Bunlar da deneme boy ürünler. Holika Holika Aloevera Gel. Beklediğim gibi aloevera jeli. Farklı birkaç markanın aloevera jelini kullansam da anlamlı bir fark göremedim. Hepsi iyi sanki. Manyo Factory Natural Hydrating Hair Shampoo. Bu şampuanı kullandıktan sonra önceki şampuanları hiç beğenmemeye başladım. Gerçekten saçıma iyi bir şey yaptığımı hissettim. Tam boyunu almak isterim. It's Skin Cleansing Oil. Kullandığım ilk temizleme yağı. Kıyaslayabileceğim bir ürün daha önce kullanmadım ama temizleme yağlarının bana göre olmadığını düşünüyorum.

Beauty Formulas Oil Control Tissues. T bölgem gün içinde yağlandığında müdahale için almıştım ama pek verim alamadım.

Royal Skin The Animalian Mask-Panda. Bu da nemlendirici bir maske. Benim için önemi ise kullandığım ilk karakterli maske olması.

Bir ara düzenli makyaj yaptım. Yüz temizleyicisi yeterince temizlemiyor mu diye düşünürken temizleme mendillerini denemek istedim. Benri'den memnun kalmadım. Sonlara doğru mendiller kurudu. Neutrogena ise bol bol nemliydi. 

Topicrem Gentle Cleansing Gel. Ürün miktarına göre hesaplı olduğu ve iyi yorumlar aldığı için kullanmaya karar vermiştim. Gerçekten de iyi bir temizleyici.

İlk "Bitenler" yazısına buradan ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar