"Witch's Court" Dizisi~ Neden Sevdim?

Kore dizilerini izlemeye başladığımda pek kriterim yoktu ve ne gördüysem izlerdim. Zamanla seçmeye başladım. Bu dizi de biraz ön yargıma kurban gitti. Yayınlanırken ısrarla izlememiştim ama geçenlerde aklıma düştü.
   Jung Ryeo-Won (Ma Yi-Deum)'u önceki dizilerinde sönük buluyordum ve "yine mıyıl mıyılsa işimiz var" diyerek başladım izlemeye.


Taaa Daaa :D
Ma Yi Deum daha küçüklüğünden beri hazır cevap ve mantıklı. Ailesiz büyümek zorunda kalır ve bunun sebebini bulmaya çalışır (çok spoiler vermemek için cümle yamuldu)

Kendinden emin, tuttuğunu koparan, cesur ve çıkarcıdır.

Kanun insanı olarak yasa dışı iş yapmasa da meslek yaşamında onu bir üst kademeye taşıyacak hamleler yapar.

Özel hayatında gereksiz yakınlıklara yer yoktur.

Empati umurunda değildir.

Zorlandığı durumlarda hemen bir sonraki seçeneğe yönelir.

Evi dağınık ve pistir.


Zıt karakterli iş arkadaşıyla yolları kesişince hedefine ulaşırken bir yandan yavaşlar bir yandan da destek görür. 
Tabii ki insan değişmezdi ve Ma Yi Deum kendi tarzında ısrarcıdır.

Dizi boyunca öyle büyük laflar etti ki! Kimisi gerçekleşti ama yerine getiremedikleri de oldu. Peki o ne yaptı?
İnkar etti ve yeni büyük laflar söyledi.

Onun meselesi başarmak ya da kaybetmek değil, sadece annesine kavuşabilmek...


  • Bölümler sürükleyici.
  • Birçok güzel detay vardı ama ben Ma Yi Deum'a aşık olduğumdan ona odaklandım.
  • "Başrol kadınlar minnoş olmalıdır" klişesi yıkıldı.
  • Jung Ryeo-Won mimikleriyle oyunculuk dersi verdi (Dizide arsız tarzı var ve bunun için yakın arkadaşını gözlemleyerek hazırlanmış).
  • İyilik-kötülük görecelidir.


Yorumlar

Popüler Yayınlar