Sevimli Kahramanlar

İyi bayramlaaaar :))
Bazen sevdiğim eşyalarımı açıp izlediğim ya da kullanmak için seçmekte zorlandığım oluyor. Boyut, kalınlık, kareli mi çizgili mi? derken epey bakışıyoruz (bunlar hep "başladığım defter ziyan olmasın ama yetsin de" düşüncesinden). Yine hazır serdim size de göstereyim dedim. Birçoğunu belki de hepsini daha önce paylaşmış olabilirim. O zaman başlıyoruz:

Winnie The Pooh

Dört farklı desenden oluşan not defteri.


Bu da iki farklı desen zarf ve mektup kağıdından oluşan mektup seti. Bir de dosya gibi kullanılabilecek kılıfı var.

Winnie The Pooh ve Christopher Robin desenli Pilot Hi-tec-C Coleto. İnce yazıyorlar ama mürekkep akıcı olduğu için bir sıkıntı yaşamadım.


Disney

Minik not defterleri

Bu defter biraz daha büyük, çizgili ve sayfaların sağ alt köşelerinde farklı karakterler var (video çalışıyor mu bilmiyorum).

Ajanda.

Çok da küçük olmayan kareli not defteri.

Burada da iki farklı desen var.

İçlerinde en büyük boy defter bu. Kareli ve sayfanın sağ alt köşesinde farklı karakterler var. 

Düz defter.

Genelde uçlu kalem kullansam da bazen tahta kalem çekiyor canım.

Sumikko Gurashi
Boyutu ve kalınlığı hiç fena değil.

İki farklı desenli küçük not defteri.

Sumikko Gurashi desenli Delguard. Alalı epey oldu ama henüz kullanıma açmadım. 

Rilakkuma
Boyutu ve sayfa sayısı tatmin edici.

Sünger Bob
Sünger Bob eksik mi kalsındı?


Jinbesan
İki farklı desenli küçük not defteri. Bu karakterlerle ilgili şu sayfaya bakabilirsiniz. 


Totoro
Bu yapışkanlı not kağıdı iyi hoş da yapışmıyor :) 


Stitch
0.5 uçlu kalem.


Snoopy
Snoopy desenli delguard.


Hello Kitty
Sanırım ilk kararkterli kalemim. Kullandıkça tuttuğum kısımlar silinmeye başladığı için saklamaya karar vermiştim :)








Yorumlar

Popüler Yayınlar