Dolma Kalem, Mürekkep, Kartuş

Dolma kalem kullanır mısınız?
Ben serbest, uzun yazmam gerektiğinde kullanıyorum. Not tutarken ya da iş evraklarında henüz kullanamıyorum. Şimdi yakından bakalım: 

Üç tane dolma kalem ve şişe mürekkep ile beşli iki tane dolma kalem kartuşu mevcut.
Buradaki dolma kalemler plastik gövde, pratik ve yeni başlayanların dolma kalem sevip sevmediklerine karar verebilecekleri türde diyebilirim.

Kumamon Baskılı Pilot Kaküno Dolma Kalem ve Menekşe Parfümlü L'Artisan Pastellier Dolmakalem Mürekkebi 30ml
Kaküno kalemlerin tipine bayılıyorum. Kokulu mürekkepler hakkında bilgim yok, kalemlere uzun vadede zarar verir mi bilmiyorum ama ben memnunum. Tam dalından çiçek gibi değil kokular ama hissediliyor yine de.

Bu kalemi Sergül Kato'nun sayfasından almıştım. Türkiye'deki kartuşlar ile uyumlu olmayınca kartuşlar da Japonya'dan alındı. İki tane mor, bir tane de pembe kartuş bitirmişim.

Biten kartuşları saklıyorum ki şişeden mürekkep çekerken tekrar tekrar kullanabileyim. 

Kaweco PERKEO Cotton Candy Dolma Kalem ve Kayısı Parfümlü L'Artisan Pastellier Dolmakalem Mürekkebi 30ml
Sadece bu kalem F uç. Aşağıdaki Preppy bazen kalın gelince ince uç denemek istemiştim. Bazen kalın bazen ince yazan 💖... 

Mürekkepler renklerini çok canlı veriyorlar. Yazdığım sayfalara dönüp baktığımda şeker gibi duruyorlar.

Platinum Preppy 05  Dolma Kalem ve Çam Parfümlü L'Artisan Pastellier Dolmakalem Mürekkebi 30ml
İlk dolma kalemim. Rahat yazıyor. İlk başlarda kartuş ile kullanıyordum. Sonra mürekkeple denemek istedim. 

Hem Platinum kartuşlar hem de mürekkep ile güzel yazıyor.

*Genel gözlem :)*
  • Belki şırıngayla tam çekemediğim içindir, sanki kartuşlar ile daha uzun yazabiliyorum.
  • İkili Platinum pembe kartuşu da kendi çektiğim mürekkepten uzun kullanmıştım, Pilot Kaküno kartuşları da.
  • Dolma kalem ucunun defterdeki kendine has sesini seviyorum. Bazen canım çektiği için yazdığım oluyor :)
  • Bir de boya olsun mürekkep olsun arada uğraştığımda rahatlıyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar