İlk Kez Mimlendim


1.Sıcak mevsimler mi soğuk mevsimler mi? Neden?

Serin mevsimler diyebilirim. Güneş cildimi kızartıp soyuyor, sıcakla
 pek baş edemiyorum.

2.Tatilde ne yapmaktan hoşlanırsın?

Gönül ister ki daha önce  olmadığım yerlerde daha  önce yapmadığım şeyleri sevdiklerimle yapıp coşayım. Bu her tatilimde pek mümkün olmuyor.

3.Nereye gitmek istersin?

Fark etmez, pek gezmediğim için saysam sayfalar sürer. Her yere açığım.

4.Yazın yaşadığın en güzel anı?

Doğum günüm yaza denk geliyor. Eskiden de yazları memlekete giderdik. İşte o kutlamalar güzel olurdu. Pasta kesmekten başka bir şey yapmasam da akrabalarımla olmak ekstra iyiydi.

5.Senin için yazın olmazsa olmazı nedir?

Evin ceryan yapan noktalarını tespit etmek ve kışlık yiyecek hazırlıkları.

6.Yaz rengin hangisidir?

Yeşil galiba. Aslında genelde yeşil :)

7.Yazın kullandığın favori kozmetik ürünlerin?

Güneş kremi, bb krem, mat
 pudra olabilir. Sıcakla beraber kontrol edemesem de yüzümde renk eşitliğni önemsiyorum.

8.Bu yaz ne yapmayı planlıyorsun?

Planım yok. Sanki daha yaz gelmemiş gibi hissediyorum. Aynen devam :)

Diaryofmeri'ye bana ilk mim yazımı yazma fırsatı verdiği için teşekkür ediyorum. 

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar