Cilt Bakımı: Yanlış Ürün

          



            Henüz cilt bakımının önemini ve nasıl yapılacağını bilmediğim yıllara götürmek istiyorum sizi.

           Ergenlik dönemimde alnımda ve çenemde ciddi sivilceler vardı. Onlardan öyle kurtulmak istiyordum ki yoğun alkol içeren ürünler kullandım. Bu yeter mi bir de ciltteki yağı mağı silen güçlü temizleyiciler kullandım. Ooooooh miisss!  Sonuç olarak ergenliğin ve sınavların bitmesiyle sivilceler geçti ama bana kırmızı sivilce izleriyle dolu gergin bir cilt kaldı. Yavaş yavaş bir şeyleri yanlış yaptığımın farkına da varmıyor değilim hani ama sonuna kadar da devam yanlışlara :(

            Yanaklarım hem güneşten kızarır hem rüzgara gelemez oldu. Ben de hani önceden cildimin "yağlı" olduğundan emin olduğum kadar şimdi ise "hassas" olduğundan emindim. Yoğun kremler kullanmaya başladım ama o da ne? Kremleri cildim emmediği gibi tekrar sivilcem çıktı. Bu bocalama dönemi yaklaşık 5 yıl sürdü.
       
           Bugünlerde cildimi toparladım. İleride doğru cilt tipimi ve gerçek ipuçlarını da yazarım.




NOT: Ergenliğimden beri ara ara cildiyeye gittim ama yazdıkları ilaçlar bana yeterli gelmedi. Önerdikleri dermokozmetiklerse pahalı geldi.

                 












Yorumlar

Popüler Yayınlar