"Kore Cilt Bakımı" nın Neresindeyim?

korean skin care
       Daha önce cildimle ilgili yaşadığım problemlerden bahsetmiştim. Denediğim "hassas" ciltler için olan ürünler bile bana iyi gelmedi. Neredeyse artık yapacak bir şey yok, durumu kabul et modundaydım. Nasıl olduysa Türk bir bloga denk geldim Kore cilt bakımını anlatan. Sonra iki, üç derken yabancı siteleri okumaya başladım. Nasıl heyecanlandım, nasıl mutlu oldum anlatamam! Öyle şeyler vadediyordu ki Koreliler bende de işe yarar mı dedim. Ben bu bilgilere ulaşırken henüz Kore ürünlerinin popülerliğini bilmiyordum ve Türkiye'de bu kadar yaygın değildi. Hani Çin ürünleri ucuz ve sağlıksız olur -ya da bizim ülke öyle ürünleri ithal ediyor- diye bir yandan da korkuyordum. Bir cesaretle denemeye karar verdim. Bu güne kadar da bir sıkıntı görmedim. (Burada parantez açmak istedim: Ben cilt bakım uzmanı, öyle çok ürün denemiş ya da ürün satan biri değilim. Sadece ben araştırırken kısıtlı blog vardı Kore cilt bakımıyla ilgili. Bu yüzden kendimce iyi bulduğum bilgileri sizle paylaşmak istiyorum ^^)
          Kore cilt bakımı hem zaman alan hem bütçe yoran bir şüreç. Her bütçeye
korean skin care uygun ürün var ama "madem yeni bir rutinim oldu hakkını vereyim" derseniz   hazırlıklı olun :) Mesela temizleme, tonik, tedavi edici serum, esans, emülsiyon, nemlendirici,... diye giden arada eklenip çıkan ürünler içerir Kore cilt bakımı. Eğer siz de benim gibi cildinizdeki bir problemle uğraşırken yenilerinin eklenmesinden korkuyorsanız Kore ürünlerini deneyin derim. Kore ürünleri hangi problem için üretilmiş olurlarsa olsun temelde nemlendirme,  aydınlatma, spf ve kırışıklıklarla mücadele ortak. Mesela; sivilcelerin çıkmasını önlemek, çıktığında çabuk geçmesini sağlamak, çabuk geçmeyip iz bıraktığında bu izle mücadele etmek cildi yorar. Yine vurguluyorum benim kullandığım ürünler sivilce için olsa bile içeriğinde cildi kazımayıp aksine koruyucu tabaka oluşturan maddeler içerir. Masal burada bitmiş ve herkes mutlu mutlu yaşamış demek isterdim AMA... Bence hala Kore ürünleri ulaşılabilir değil. Türkiye'de şubesi olan bir iki marka, sosyal medyada satış yapan kişiler de olmasa yurtdışından getirmek çok zor. Bu yazıyı okuyup ürünlere ulaşma konusunda fikri olanlar bana da söylerlerse çok sevinirim :) 
 
        Olsundu sevgi emekti, beklemekti. Araştırmaya, takibe, denemeye devam. Zaman geçtikçe Kore cilt bakımıyla ilgilenmemin bende iyileştirici etkisini fark ettim. Okumak bile iyi geliyor o derece :D  Şaka bir yana cilt bakımı adımlarını, adımların alt başlıklarını falan filan anlatmak için sabırsızlanıyorum.








Yorumlar

Popüler Yayınlar