Bitenler

 Merhaba, bitenler yazısı için toplanmış bulunuyoruz. Her ay düzenli bitirebildiğim ürün yok gibi. İşte oldukça biriktirip yorumlarını sizlerle paylaşmak istedim.

İlk ürün TonyMoly Wonder Butter. Yüzümün çok kuru olduğu bir zamanda yoğun krem arıyordum ve bu ürünle karşılaştım. İçeriğinin shea yağı gibi çeşitli besleyici yağlardan oluşması cildime iyi gelmişti. Cildim eskiye oranla epey toparlandı bu yüzden, yoğun kremler bana bile ağır gelmeye başladı. İhtiyacım olursa tekrar alırım. Ürün ile ilgili önceki yazıma buradan ulaşabilirsiniz.
Etude House Play Therapy  Sleeping Pack. Bu ürünü de on adımlı kore cilt bakımını yeni öğrendiğimde almıştım. Ne yani benim uyku maskem olmasın mıydı? :D Benim uyku maskesi diye tabir ettiğim maskeler; akşam tüm cilt bakımınızı yapıp nemlendiricinizi de sürdükten sonra uyguladığınız kremler. Bu maskelerin çeşitleri var: beyazlatma, nemlendirme, kırışıklıklarla mücadele, vb. Gece boyunca yüzünüzde kalıyor ve sabah yıkıyorsunuz. Çoğu yerde Etude House' ın cilt bakım ürünleriyle ilgili çok da kaliteli olmadıklarına dair paylaşım görmüştüm ama bu krem hassas cildimde hiçbir tahrişe sebep olmadı. Bence bu ürüne günlük nemlendirici demek daha doğru çünkü; diğer uyku maskeleriyle karşılaştırdığımda yapısı hafif. Ahh ahh! ülkemizde Kore'de olduğu gibi uygun fiyatlı ve ulaşılabilir olsa tabii ki tekrar alırım.
Neutrogena Alcohol Free Toner. Bu tonik yine cilt bakımı rutinimi kurarken karşıma çıkmıştı. Yüzüme alkollü bir şey süremiyorum ve bu toniği almıştım. Cildimi tahriş etmediği gibi nemlendirdi de. Hem 250 ml hem hesaplı. 

 

Holika Holika Dodo Cat Cushion. İlk cushionım. Watsons'tan almıştım. Ne sevinmiştim Türkiye'de mağaza rafından elimle seçebiliyorum diye. Hey gidi günler... Bu ürünle ilgili yazıma buradan ulaşabilirsiniz. Gerçekten iyi bir ürün. Kapatıcılığı iyi, kullanımı kolay. Genel olarak kutusuyla birlikte 15 gr olan ürünlere bazen 40 ml üründen fazla para verme dışında iyi bir seçenek. Cushionlar bence pahalı.

Neutrogena Hydro Boost Gel Cream. Yeni çıktığında övüle övüle bitirilememişti. Nemlendiricim bitince "bi koşu gidem de Kore ürünü alam" yapamıyorum tabii. Denemeye karar verdim. Markaya ne kadar dua ettim anlatamam. Tam iyi bir nemlendirici benim için. Hafif yapılı dursa da koruyuculuğu iyi ve sıfır tahriş. Eee daha ne olsun. Kremin bu versiyonuna kefilim ama water gel olanından nefret ettim. Yüzüm çok acımıştı sürdüğümde zaten direkt çöpe gitti. Water gel olanıyla ilgili yazıya burada ulaşabilirsiniz. 

Innisfree Green Tea Cleansing Foam benim Kore'den ilk temizleme kremim. Tüpün içinde krem şeklinde ve ıslak elinize iri bir fındık kadar alıp köpürtüyorsunuz ki pek köpüren bir ürün değil ve ıslak yüzünüze uyguluyorsunuz. Cilt bakımından o kadar umutsuz olduğum bir dönemde "acaba işe yarar mı?"larla aldığım bir ürün ve çok beğenmiştim. Yeşil çayın yatıştırıcı özelliğini Innisfree hassas ciltler için geliştirdiği seride kullanmış. Bu seri tonikten göz kremine geniş ürün yelpazesine sahip, diğer seriler gibi. Onun dışında yapay, benim için güzel bir kokuya sahip. Hassas cildimi yumuşacık yaptı ve 150 mllik gerçekten bereketli bir ürün. Tüm yorumlarda illaki paradan bahsetmemden ne kadar cimri biri olduğumu anlamışsınızdır artık TT TT

Pure Beauty White& Bright Day Lotion. Daha önce dediğim gibi ilk rutinimi oluştururken denediğim ürünleri yorumlamak taa bugünlere kısmetmiş. Pure Beauty'nin White & bright serisinin cilt lekelerine iyi geldiğini okumuştum çeşitli bloglardan. Tabii ki koca bir seri hakkında tek bir losyon ile çıkarımda bulunamam ama losyonun yapısını sevmediğimden bahsetmek istiyorum. Hafif, beyaz yapılı ve yüzüme sürdüğümde bir türlü cildimin ememediğini hatırlıyorum. Kokusu hafif, çiçekli. Bunu tekrar almam.



Mizon Pore Cleansing Push Out Volcanic Gommage. Sene milattan önce bilmem kaç ben Kore'nin Jeju adasındaki mucizevi volkanik kiline merak sarmışım ama nasıl alacağımı bilemiyordum. Artık satış yapmayan bir sitede bu kil maskesini bulmuştum. Nasıl kullandığımdan bahsetmek istiyorum. Kuru cildim olduğu için yanaklarıma sürmedim. Kil maskelerinin amacı ciltteki fazla yağı emmek olduğu için T bölgeme uyguladım. Kurumasını bekledim. Kuruduğunu en iyi burnunuzdaki gözeneklerin belirginleşmesinden anlarsınız. Sonra da yıkadım.
Yağ kontrolü sağladı mı?                 Evet
Hassas cildimi tahriş etti mi?           Hayır
Tekrar alır mıyım?                          Evet

İşte böyle... İlklerimden seçmelere gibi oldu.


Yorumlar

Popüler Yayınlar