Pure Beauty Multi-Function BB Cream

    Merhaba,
    Yüzümdeki renk eşitsizliklerini nötrlemek için bb kremleri kullanıyorum. Elimdeki Kore'den bb kremleri bitmişti ve yeni bir tane arıyordum. Pure Beauty bb krem de Kore ürünü olmasına rağmen bir türlü cesaret edememiştim. Bir sürü video izleyip blog okuduktan sonra almaya karar verdim.

    Yapısı nemlendirici gibi. Yüzüme ilk sürdüğümde koyu krem+gri karışımı bir renk ama dağıtınca cilt rengimle uyum sağladı. Gerçekten uygulanışı çok rahat. Tabii cildi bi' tık açtığını söylemeliyim. Kuru ciltli olmama rağmen pütürlü bir görüntüye sebep olmadı ancak! Ürün yağlı ve kuru cildimi bile öğleden sonra pas parlatıyor. Bb kremi ilk sürdüğümdeki canlı bir ışıltı kötü bir görüntüye dönüştü.

    Yeni bir bb krem edindim ve Pure Beauty'i bıraktım.

    Kapatıcılığı, kolay sürümü, kokusu, rengi güzel.
Belki de benim kontrol etmeyi beceremediğim hemen yağlanma problemi ürünün tek eksisi.

Yorumlar

Popüler Yayınlar