MISSHA Super Aqua Smooth Skin Peeling Pad

    Merhaba, hassas ciltler için kimyasal peelingler kurtarıcı gibi. Kış boyunca portakal kabuklarını kullanmıştım. İlgili yazıya buradan ulaşabilirsiniz. Bir de yabancı youtuberlar çeşitli peeling padlerini kullanmaya başlamışlardı cilt bakım rutinlerinde. En rağbet göreni Cosrx' inkilerdi ama ona ulaşmam kolay değildi, biraz da pahalı gelmişti. Bir gün Missha' nın yeni ürün tanıtımında gördüm Super Aqua Smoorh Skin Peeling Padlerini. Denemeye karar verdim. Ürün ölü deri ve siyah noktalarla savaşırken cildi nemlendirmeyi vaad ediyor. Ben akşamları kullandım çünkü asitli ürünleri sürüp direkt güneşe çıkmak cilt lekelerine sebep olabiliyor. Sanırım cildim hassas olduğu için her akşam kullanmam fazla geldi. Ben de peelinge ihtiyaç duydukça kullandım.

    Gördüğünüz gibi yuvarlak pamuklara ürün çektirilmiş. Kokusu rahatsız etmiyor hatta iyi bile diyebilirim.
     Asıl en memnun kaldığım kullanım şekli şöyle: Burnumdaki siyah noktalar görünür şekilde ama derinlerine inmem kolay değil. Eğer bu padlerden bir tanesini 20 dk falan burnumun üstünde bekletirsem gözeneklerim yumuşuyor ve temizlemek kolaylaşıyor. Tedavi amaçlı kullandığım nemlendiricim ağır yapılı olduğu için gözeneklerim sık dolsa da bana çok yardımcı oldu bu padler.



Yorumlar

Popüler Yayınlar