Elimdeki Rujlar


Ruj konusu hakim olduğum bir alan değil ama en nihayetinde ben de bir tüketiciyim ve bir rujdan bazı beklentilerim var :)

Bakalım bu rujlar taleplerimi karşılayabilmişler mi?


1-Missha Love Lip Milk Tint

 

Bu tinti Ankara Missha'dan almıştım. Benim için hatırlattıkları ile bir tintten fazlası. İçeriğindeki süt ve seramid ile dudakları nemlendiriyor ve kolay sürülüyor. Su bazlı tintler ile kıyaslandığında nemlendirmesi yoğun. Bendeki rengi "apple mango puree" ve bu serinin 3 rengi ( cherry lover, pink custrad, orange sorbet) daha var.
Açıkçası belli belirsiz olur diyordum ama tahmin ettiğimden daha fazla renk veriyor. 


2-Wet n Wild Megalast Rujlar







Birçok muadil karşılaştırmalarından anladığım kadarıyla Mac rujlarına öykünmüş bu seri. Hatta serinin bazı renkleri Mac'ten daha başarılı bile bulunmuş. Bende "think pink" ve "bare it all" renkleri var. Bare it all bence herkesin beğenebileceği bir renk. Think pink ise biraz canlı bir pembe. Doğrudan sürüldüğünde kalın ve yapay görünüyor ama fırça ile sürüldüğünde ya da parmakla dağıtıldığında hoş bir pembe elde edilebilir.


3-Kiss Beauty

                                                        

Ve gönlümün efendisi. Hiç duydunuz mu "Kiss Beauty"  markasını?
Ben duymamıştım. Acaba şeftali tonları bana gider mi diye düşündüğüm sıralar karşıma çıktı. Sanırım "Mac Tribe" serisinden esinlenilmiş, zira ambalajı pek benziyor. İlk sürdüğünüzde renk hafif ve sürdükçe ortaya çıkıyor ki bu benim için çok önemli çünkü kontrol rahatlığı sağlıyor. Öyle doğal şeftali-pembe karışımı ortaya çıkıyor ki, artık ruj arayışımı bitirmiş bulunuyorum.



 





Yorumlar

Popüler Yayınlar