Yüzü Isıtmak Ciddi Bir İştir


Cildime uygun renk bb krem kullansam solgun gözükebiliyorum. Zaten normal halim de pek kanlı canlı değil. Ben de yüzümü nasıl daha canlı hale getirebilirim diye kafa yorarken bronzırların sihirli dünyasını keşfettim.

WetnWild Coloricon Bronzer-Bikini Contest

Evet bronzer yüzü ısıtmak için iyi bir yöntem ama hangisini seçeceğim? Yok turunculuk barındıran, yok kontür için de kullanılan, yok gözenekleri belli etmeyen, yok ışıltılı vb... Bende huydur karmaşa içindeysem bana en yakın seçeneği seçerim. Bu yakınlık bazen mesafe bazen de kafama uygunluk olabilir. Bu sefer gerçekten kol mesafeme en yakın bronzeri aldım :D
Ne olmuş yani coloricon serisinin en koyusu ise! Şaka bir yana oldukça koyu dursa da hafif uygulanırsa doğallık yakalanıyor. İlk fotoğrafta da bronz etkiyi fark edebilirsiniz. Memnun kaldım.



Flormar Pretty Matte Blush
Tek amacım bir allığımın olmasıydı, öyle diyeyim size :)

Gördüğünüz gibi renkleri ayırt etmek kolay olsun diye 1 ve 2 diye isimlendirdim. Elimdeki kıvamı elde etmek için biraz sürmek lazım. İlk dokunuşta net renk elde edilmiyor. 1. renk daha pembe, 2.renk daha turuncu.

Aslında yanaklarımdaki zaman zaman olan kızarıklıklardan şikayetçiyim neden yanaklarımı pembe yapayım diye düşünmüyor değilim. Allık vazgeçilmezim değil ama bronzer işini sevdim. 
İki ürün de güzel ama allık konusunda pek fikrim yok.
Wetnwild bikini contest bronzerı ise çok beğendim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar