Etude House Play 101 Contour Duo Stick #01 Highlighter+Shading

Nasılsınız canlar? Sonsuz mutluluk sizlerin olsun 🙏
Bugün son zamanlarda denediğim Etude House Play 101 Contour Duo Stick'ten bahsetmek istiyorum. Bu arada makyaj konusunda iddialı olmadığım için yorumlarım başlangıç seviyesidir :).
Kontür ürünlerini yüzüme renk ve boyut katmak için kullanıyorum/ kullanmaya çalışıyorum😅. Uzun süredir kenarda bekleyen Etude House'un bu kontür ikilisi vardı. Ben de yavaştan denemeye başladım.

İki renk içeriyor. Koyu ve açık renk. Koyu kısım daha çok bronzer kahvesi gibi geldi bana. Açık tenliyseniz bile abes durmuyor.

Açık kısım ise aydınlatıcı olarak kullanım için ve pembe alt tonlu bir beyaz renk. Bu kısmı pek kullanmadım.

  • Sürümü ve dağıtması kolay, krem bir yapısı var Etude House Play 101 Contour Duo Stick'in.
  • Koyu renk oldukça doğal.
  • Çantada taşıması kolay.
  • Benim gibi acemiler için gayet keyifli bir ürün. 




Yorumlar

  1. Etude House'un Bu ürününü çok merak ediyorum.Dağıtmasının kolay olması çok iyi👌 Keyifli ve bilgilendirici bir yazı olmuş canım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar