Yeni Cilt Bakım Ürünleri

Selamlar, şubat ortalarında boğaz enfeksiyonu geçirdim. Halsizlik ve iştahsızlık vardı. Cildime de yansımıştı sanırım. Cildim daha da kurudu ve kızardı. Hassasiyet artınca cilt bakımımı baştan değiştirdim. Geçenlerde şu yazıyı yazmıştım. O ürünleri çok kullanamadım. Şimdi yüzüm sakin ama korkuyorum tekrar kötü etkilemelerinden. Cilt bakım rutinine gelecek olursak; temizleyici, tonik, serum, nemlendirici şeklinde.

MISSHA A'PIEU Enzyme Powder Wash
Missha'nın sitesinde detaylı bilgi var. Şöyle doğal, böyle doğal her yazan gerçek olmayabiliyor. İçeriğini kontrol ettim, çok temiz. Belki yeni olduğu için İngilizce yorum bile bulamadım. Diğer markaların toz şeklinde suyla köpüren ürünlerine baktım. Şu sıralar bu tarz pudra temizleyiciler popülermiş. Oldukça nazik ve derinlemesine temizlik için 
"MISSHA A'PIEU Enzyme Powder Wash" bizimlesin :)

MISSHA A'PIEU Baby Tone-up Skin
Yine Missha'nın sitesinde detaylı bilgiler olmakla birlikte kendi fikrim şöyle: İçinde besleyici ve nemlendirici maddeler var, zaten cildimin çabuk toparlanması için ihtiyacım olan şey, ciltteki kalıntıları temizleyerek bir sonraki ürüne cildi hazırlıyor, cilt tonunu eşitliyor, yatıştırıyor ve mis gibi kokuyor.

LANBENA Hyaluronik Asit Serum
Bir ara derma roller kullanıyordum birkaç eski sivilce çökükleri için. İşte köprünün altından çok sular aktı, ben cilt bakımını bıraktım, sonra istesem de vaktim olmadı derken yeniden başladım. Marka hakkında pek bilgim yok ama hyarulonik asidin cildin genç kalmasına yardımcı olduğunu, su tutma ve nemlendirme özelliğini, dokuları tamir ettiğini biliyoruz. Tahriş etmedi yüzümü. Detaylar bitince artık :)

MISSHA A'PIEU Panthenol Ato Cream
Cildi toparlamak için yoğun nemlendirici arıyordum ama gözenekleri tıkamasını da istemiyordum. "MISSHA A'PIEU Panthenol Ato Cream" in tanıtımı çok hoşuma gitti ve içeriği de temiz. Ato kremler yoğundur ve dönemsel kullanılır. Bu ürünün öyle çıkmasından korkmuştum açıkçası. Neyseki cilt tarafından emilen ve parmağınızla yüzünüze bastırınca esnekliği hissettiren yoğunlukta. Makyajdan önce sürerken daha az alıyorum ve ten ürününü daha canlı gösteriyor. Gece biraz daha coşuyorum tabii :)

Bee Beauty Lip Balm
Kasa yanlarında duran ürünler vardır ya hah işte, ambalajını beğenip almıştım. Buram buram şeftali kokuyor ki çok severim. Hafif yapıda. Tam aradığım. Tekrar alırım :)
Bir toparlarsak; Missha A'Pieu ile başarılı ürün yelpazesine hızla yenilerini ekliyor. Özellikle hassas ciltler için seçenek bol. Cildi dinleyip ihtiyacına göre adım atmak önemli.



Yorumlar

Popüler Yayınlar