Biten Kırtasiye Ürünleri #5

                                                           Bitenler yazımız karşınızda efenim.

Aslında yazılacak birkaç konu belirlemiştim ama hiç oturamadım başına. Bitenleri çöpe atabilmek için acele fotoğrafladım. Epey de oldu bloga yazı eklemeyeli falan derken işte buradayıııım :)


Disney karakterli kareli bir defter bitirdim. Bu defteri şu yazımda göstermiştim. Yine aynı yazıda oynatılmayan videolar için instagram sayfama bakabilirsiniz. Burada sadece kabı kaldı, çünkü sayfaları hafta hafta kullanıp dosyaladım.  


Çizgisiz küçük kağıtlar vardı. O kadar uzun süre kullanmamıştım ki hafif sarardılar. Dedim belki defter şeklinde olsa daha kolay kullanırım. Üniversite çevrelerindeki kırtasiyelerde saniyeler içinde spiral takılabilirken fırsatım olmadığı için dikmeye çalıştım. Evet, bir arada tutuldu mu? Tutuldu ama estetik sıfırdı. Sonra desenli bantla dikişi kapamaya çalıştım :D



İki Pilot Hi-tec-C Coleto refill bitirdim. Şu yazıda detay görebilirsiniz. İnce ucu sayesinde küçük alanlara yazı sığdırmak benim gibi kocaman yazan biri için bile mümkün oldu. 

Bitenlerin yerine de Snoopy'li refilleri yerleştirdim.

Desenli bantla sardığım bir kurşun kalem bitirdim.

İyi yapıştırabileceğini düşünerek aldım ama hiç etkili değildi.

Bir tane Monami silgi. İyi siliyordu.


Yapışkanlı not kağıdı bitirdim. Totoro animesinden karakterler vardı. Solda daha büyük, sağda üç farklı desenli ince postit vardı. 








Yorumlar

Popüler Yayınlar