Bitenler #9

 

Eveeet kozmetik ve cilt bakım ürünlerinden bitenler :)
NYX Pore Filler: Bir dönem gözeneklerimin büyük olduğunu düşünüyordum. Oysa sadece t bölgem yağlı. Yine de kullandım ürünü. Muadil falan gösteriliyor ama bir etkisini görmedim. Gerçi bazlardan genel bir yararlanamamazlık durumum var.

The Saem Concealer: Daha önce fırça aplikatörlü versiyonunu kullanmıştım.  Fırçalı olan kalın yapılı ve biraz koyu gelince bu tüp versiyonu almıştım. Sürerken akışkan olsa da çabuk donuyor ve sabitleniyordu. Biraz da göz altlarım pütürlü görünüyordu. Pek teknik bilmediğim için ben becerememiş olabilirim. Arada göz altlarıma parmaklarımla pıt pıt yapınca düzeliyordu gerçi.

Isana Pamuk: Sıradan, dikişsiz, yumuşak, tam bana göre bir pamuk. Bu özellikleri olan her pamuk kabul.

Cerave Hydrating Cleanser: Tahriş etmeyen, kokusuz, kremsi ve köpürmeyen bir temizleyici. Okadar köpürmüyordu ki cildimin yeterince temizlenmediğini düşündüğüm oluyordu.

Cerave Nemlendirici: 10 numara nemlendirici. Her zaman alabileceğim joker ürünüm.

Holika Holika Fırça: Bu fırçayı neden aldığımı hatırlamıyorum. Kılları dökülüyor ve canımı acıtıyor. Doğru çöpe...

Etude House Play 101 Contour Stick: Hem aydınlatıcı hem bronzer. Pratik bir üründü.

Golden Rose Eyeliner: İlk eyelinerım. Islak, siyah ve zor bir uygulanışa sahip. Ben daha kahverengi/ mat gri siyah renkleri tercih ediyorum eyelinerda. Onun dışında fena değildi. Yıllar geçti rengi hâlâ canlıydı.

Holika Holika Clearing Petit BB Cream: BB kremler fondötenlere göre daha az kapatıcılığa sahip. Ben de iyi kapatıcılıktan ziyade renk eşitliği ve güneş koruması için bb kremleri kullanıyorum. Bu Holika Holika petit bb krem de hafif ve oldukça akışkan (az bir miktar bile tüm yüze yetiyor) bir yapıdaydı. Günlük kullanım için yeterliydi.



Yorumlar

Popüler Yayınlar