Bitenler #10


Neler bitmiş, yorumlarım nasıl, tekrar alır mıyım? Bakalım bakalım...

Seba Med Clear Face Temizleme Köpüğü
Bu temizleyici deneme boydu. Daha sonra yüzümün aşırı parladığı ve neler yaptığım ile ilgili bir yazım olacak. İşte o dönemde kullanmaya başlamıştım bu köpüğü. Üzerinde "sivilceye yatkın ciltler için" yazıyor ve biraz tedirgindim kullanmadan önce. Ama o da ne! MUHTEŞEM yumuşak ve etkili bir ürün. Yüzümü yıkadıktan sonra hem gıcır gıcır hissini aldım hem de yumuşacıktı cildim. Bu ürüne elimdekileri bitirince dönerim büyük ihtimalle 👍

Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu
Bence üzerinde çok konuşmaya gerek yok. İşini iyi yapan ekonomik bir ürün. Her zaman alırım👍


Bee Beauty Gündüz Kremi👎

Loreal Triple Active Normal to Combination Skin👎


   
                                                         Neutrogena Soothing Clear Yağsız Yüz Nemlendiricisi
Çok şükür geçenlerdeki yağlanma olayını saymazsak cildimin durumu iyi. Hem renk eşitsizliği düzeldi hem de yer yer  pürüzlü yapısı. Tabii ki bunu düzenli ve doğru ürün kullanmaya borçluyum.
Yazın biraz daha hafif ve matlaştırıcı özellikli bir nemlendirici aramaya başlamıştım. Neutrogena Soothing Clear Yağsız Yüz Nemlendiricisi de indirimliydi ve denemek istedim. İlk başta kokusu ÇOK güçlüydü. Ben ki bitki manyağı olarak rahatsız oldum. Koku giderek azaldı. Sürünce bir serinleme hissi oluyordu. Bir süre sonra emiliyor ve matlaşıyordu. Nemlendirmesi güzeldi. Cildimin pürüzlerine iyi geldiğine inanıyorum. Büyük ihtimalle yeniden alırım👍


Babe Güneş Kremi
Cilt özelliklerimi söyleyince yağlı ve ağır ürün tavsiye ediyor eczacılar. Bu güneş kremi de yağlı gelmişti bana. Bana uygun olmadığı için alamam tekrar ama öyle güzel bir güneş kremine rastladım ki 👌


A'pieu 18 First Toner
Tonik kullanmaya bayılıyorum. Cildi yağlı olduğu halde kuruluk çekenlerin (benim gibi) nemlendirme adımlarını arttırmaları gerekiyor. Tonik+nemlendirici+serum+yağ gibi farklı yapıda ürünle desteklemek iyi oluyor. 
A'pieu 18 First Toner çeşitli meyve asitlerinden oluşuyor. Bazen diğer aha/bha gibi asitler hassas ya da aside alışık olmayan ciltlere zarar verebiliyor. Öyle zamanlarda meyve asitlerinin kullanılabileceğini öğrendim. Benim cildimin arası asitlerle fena değil. O yüzden bu tonikten pek bir şey anlamadım. Nemlendiricime destek olarak değerlendirdim. Tekrar almam.


It's Skin  Power 10 Formula WH Effector
Güney Kore ürünü olduğu için ve diğer sebeplerden ülkemizde ederinden pahalıya satıldığı için bir daha almam. Bu serumdan bir tane daha önce bitirmiştim. Bence çok bir olayı da yok. Güzel kokan nemlendirici serum sadece.

Rituel de Beaute
Böyle soyucu maskelere/ bantlara gelenler cildin doğal bakterileriymiş. Siyah noktalar sivilcelerin bir çeşidiyken bu bakteriler güneş ve ısıyla koyulaşıyormuş. Siyah noktalar ele gelirken bu bakteriler ele gelmiyormuş. En önemlisi de siyah noktalar için salisilik asit ve kil maskesi etkiliyken soyucu ürünler zaman kaybı. Tekrar alamam👎

Marvis Diş Macunu
Parfüm olsa alıp sıksam ama diş macununda bu kadar yasemin kokusu ve şekerli bir tat tercihim değil 👎

Bee Beauty El Kremi
Ambalajı için almıştım. Güzeldi.

Isana Pamuk
İyiydi.

Bee Beauty Aseton
İyiydi ama kokusu güçlü.


Bim'den almıştım. Belki pratik ama etkili değil.




Yorumlar

Popüler Yayınlar