Project Pan #3

Bir şeyleri tam kullanıp bitirmeyi seviyorum. The Balm Nude Tude far paletinin fanı değilim ama son damlasına kadar kullanmak da istiyorum. En aşağıya önceki hallerini paylaştığım yazıları ekleyeceğim. Böylece ilerlemeyi görebilirsiniz.

Hep aynı ve pek hoşlanmadığım renkler beni giderek sıkarken daha renkli farlarımı da kullanmaya karar verdim. Belki the balm'da ilerlemem hızlanır.
Turuncu oje bitirdim 👏 
Flormar Rose I Hold ojeyi bitirdim. 



Bu ruj soft bir pembe gibi dursa da bence neon bir yavruağzıydı. 

Kullanmaya başladığımda yapısında sorun yoktu ama geçen gün erimişti resmen. Buzdolabında tuttum ama düzelmedi. Buraya kadarmış demek.


Sonuç olarak iki ruju kullanmış oldum.




O kadar sıkıcı bir allık ki! Aşağıdaki rengi kullandım biraz, fark ediliyor mu? Bunu bitirecek sabrımın olduğunu sanmıyorum.


Essence All About Matt
Bence övüldüğü kadar matlık sağlamıyor. Bitirdiğimde tekrar almam.

















 

Yorumlar

Popüler Yayınlar