Project Pan #2

The Balm Nude Tude Far Paleti bir zamanlar böyleydi. Aşağıda nasıl durduklarına dair bir fotoğraf var. Fakat benim gözümde üst soldan üç renk ve alt soldan iki renk bir türlü belli olmadı. 


Ben de şu an hangilerini karıştırdığımı hatırlamıyorum ama aşağıdaki renkleri elde ettim.

Mantıklı mı yaptım, yapılarını mı bozdum bilmiyorum ama daha belirgin renkler elde ettiğim bir gerçek.




Bobbi Brown Hibiscus 56 ruju da 1 cm kullanmışım :) Şu günlerde maskeden dolayı kullanamasam da canlı toplantılarda kullanabiliyorum.



Etude House Blend For4 Eyes: Bu dörtlü palet çok iyi hatta süper. Sık kullanılacaklar listemde yok ama alt sol renkte biraz içeri girdiğim için göstermek istedim :)


Essence All About Matt Fixing Compact Powder: Burnum, alnım ve çenem için parlamamı bir nebze de olsun yatıştıracak bir şeyler arıyordum. Çok övülünce denemek istedim. Bunu kullanırsam bir süre sonra parlayacak yerlerim bile pütür pütür oluyor. Aslında tüm matlaştırıcı içeriklerde benzer durumu yaşıyorum. Sürmezsem zaten parlıyor. O zaman peçeteyle fazla yağı alıp pudra geçtiğimde daha iyi oluyor.
Bu da sık kullanılacaklar listemde değil ama biraz içeri girdiğim için ekledim.



Pretty By Flormar Matte Blush: Bence hem yapı olarak hem de renk olarak bana uymuyor. Bu allığı aldığım günü hatırlıyorum, çok acelem vardı.


Renkler de bu şekilde. Nasıl kullanacağımı bilmesem de sık kullanmak istediklerimden.



Loreal Infalliable 24H Concealer Pomade: Koyu göz altlarımı eşitlemek için kullanıyorum, memnunum.


Elimde göz altlarımı eşitlemek için bir tek bu ürün var. Zaten sık kullanıyorum. Bunda da biraz içeri girdim =D


İsimsiz siyah göz kalemi. Annemindi ve ayrılmaya kıyamıyorum. Sık kullanılacaklar listemde.


Maybelline Colossal Kajal: Biraz makyaj yapmaya alışınca siyah renk insanı olmadığımı anladım. Bu kalem popülerken almıştım. Yapabilir miyim bilmiyorum ama sık kullanmak istiyorum.


Golden Rose Dudak Kalemi: Bu da kahverengine yakın nude bir kalem. Açık pembe rujlarla sırıtıyor gibi ama diğer rujlarla her türlü kullanılır. Seviyorum da zaten. Yapısı orta sertlikte olsa da sürmesi çok rahat.








 

Yorumlar

Popüler Yayınlar