Project Pan #1

Merhaba, yine ortadan kayboldum. Birden fazla işte çalışıyorum. Durdum durdum 2019'da fırsat yağmaya başladı. Ne yapsaydım! =D

Çok kere bahsettiğim gibi cildim hassas ve en iyi gelenler Kore cilt bakım ürünleri. Asıl odaklandığım konu ora  yani. Gerçi reaksiyon olmasın diye cesaretle çok ürün deneyemesem de halimden memnunum.

Makyaja gelirsek, uçsuz bir derya. Yine risk almadan kıyıdan kıyıdan gidiyorum. Daha iyi öğrenebilmek ve elimi alıştırmak için çabalıyorum.

"Project Pan" etiketini instagramda görünce işime yarayacağını düşündüm. Belirlediğim ürünleri düzenli kullanmaya çalışmak iyi bir fikir. 

Mesela The Balm Nude Tude far palet...
Yılların paleti ve düzenli kullanılmayı hak etmiyor mu? Aslında Etude House'un dörtlü farlarını aşırı seviyor ve kullanışlı buluyorum. Ondan sonra the balm yetersiz geliyor ama almışım zamanında.

Sassy: Beyaz ışıltılı. Fırça ile uygulamak daha iyi.

Stubborn: Açık saten pembe. 

Snoby: Altın ışıltılı açık sarı. Bu üç rengi sadece ışıltı olarak görüyorum desem. Sanki dağıtınca pek renk kalmıyor.

Selfish: Gri kahverengi. Rengini güzel veriyor.

Stand-offish: Işıltılı açık pembe. Aslında bu renk de pek belli olmuyor :)

Sultry: Mat açık kahve. Oldukça rengini veriyor.

Sophisticated: Sıcak, koyu kahve ve bronz ışıltılar var. Diğer renklere göre koyu. Gölge için uygun olabilir.

Sexy: Bordo, rengini iyi veriyor.

Serious: Siyah. Eyeliner kullanmadığımda doğal duran hatlar çekebiliyorum.

Seductive:Sıcak, ışıltılı bronz. İyi renk veriyor.

Silly:Gri, kahve, altın ışıltılar... Ne desem ki! Tek başına bile gece makyajı için kullanılabilir.

Sleek:Mat, koyu kahve. Genelde doğal eyeliner için kullanıyorum. 
Fotoğraflarda belli olmaz diye açıklayayım dedim renkeleri. Bence bu  palet göz makyajına yeni başlayanlar için hem avantaj (risksiz ve yakın renkler içermesi bakımından) hem de sıkıcı (çoğu rengin yakın olması sebebiyle). 
İşte odaklandığım palet şu sıralar bu. İlerlersem de sizinle paylaşırım.


Bunlar da rujlar. Daha önce ilgili bir yazı yazmıştım. Aralarına yeni katılanlar oldu tabii.
(soldan sağa)
Shiseido BR 323
Wet n Wild Bare It All
Kiss Beauty 19
Bobbi Brown HIBISCUS
Wet n Wild Think Pink
Maybelline Feel Pink
Clinique Chubby Stick Bbby Tint
Estee Lauder Chai High
Clinique 05 Wink Pop
Missha Milk Tint



Maybelline Super Stay Powder: Kalın yapılı, belki tek başına bile yağlı ciltler kullanabilir. Bendeki en açık rengi, dağıtarak kullanıyorum. Kendinize uygun rengi bulmanız önemli.
Pretty by Flormar Blush: Turuncu mu desem, bronz mu desem bilemedim. Öyle işte...
Wet n Wild Bronzer Bikini Contest: Seyrek kıllı bir fırçam var. Yine dağıtarak kullanıyorum.
The Face Shop Eco Sun Cream 50+: Bitmek üzere gönlümün efendisi. 
Maybelline Colossal Kajal: Pek kullanmasam da #pan etiketiyle daha fazla haşır neşir olmak istiyorum.
Golden Rose dudak kalemi: İyi, kullanışlı :)
BB krem kutusu: Azaldıkça deneme boy bb kremleri eklediğim için daha uzun süre bitiremem.







Oldukça az kaldı. Soğuk bir kahve, kolay dağıtılıyor. Bence en iyi sünger ile sonuç alınabilir.


Yorumlar

Popüler Yayınlar