Cilt Bakım Rutinim #2

 

Merhaba,
Bazen aldığım bir ürünün bitmesi uzun sürebildiği için bazen de üşengeçlikten düzenli "cilt bakım rutinim" yazıları hazırlayamıyorum. Bir de nasıl olsa bitenlerde anlatıyorumun rahatlığı var sanırım. O zaman başlayalım!
MISSHA A'PIEU 18 First Toner
Daha önce kullanıp memnun kaldığım tonikler var. Tercihlerimi genelde cildimin o anki hali belirliyor. Mesela bu toniği alırken kızarma atağım vardı ve temel, temiz içerikli, öyle asit vb. etkin maddesi olmayan bir tonik arıyordum. Tonik vadettiklerini yerine getiriyor, memnunum ama indirimsiz tekrar almam.

Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu
Bu ürünü seviyorum. İşini iyi yapıyor ve ekonomik. 

Simple Ferahlatıcı Yüz Temizleme Jeli
Simple'ın bu versiyonu değil ama nemlendirici etkili olanın deneme boyunu kullanmıştım ve denemek istiyordum. Ferahlatıcıyı seçerken özel bir sebebim yoktu açıkçası ama çok memnunum. 

It's Skin Power 10 Formula WH Effector
Şimdi bu yazı için Türkiye fiyatlarına baktım, i-na-nıl-maz! Benim Kore'den getirttiğim fiyatla arada dağlar var. Kore ürünlerini seviyorum ama hiçbir ürün vazgeçilmezim değil. Hele eskiden görece ekonomik dediğimiz Türkiye'deki markaların bile fiyatları hızla artıyorken seçici olmaya çalışıyorum.
Evet, temiz içerik felsefesi okey ama ekonomik alternatiflerini de bulabilirim diye düşünüyorum.
Bir de bazı Koreli youtuberlar cilt bakım ve\veya kozmetik markaları kurdu. Övdüler de övdüler 10 adımlı cilt bakımını, bb kremleri, fondötelneri vb. Yine aynı kişiler ten makyajını bırakmaya başladığını belirtti, sonra aynı anda pek çok ürüne gerek yok deyip temizleyici, nemlendirici, güneş koruyucu yeterli dedi. İsteyen istediğini yapar elbet, sadece daha seçici olmama yardım etti bu açıklamalar.
Seruma gelirsem, sivilce izleri ya da kızarıklıklarımı söndürmesi için kullanıyorum. Bu konularda tam etkisini görmedim ama çok güzel nemlendiriyor :)

L'Oreal Saf Kil Detoks Maskesi
Bu kil maskesinin de deneme boyunu kullanıp beğenmiştim. Benim için biraz güçlü. Sadece T bölgeme sürüyorum ve yıkadığımda hafif kızarıyor. Halledilmeyecek kadar değil, hatta memnunum diyebilirim.

      
L'Oreal Triple Active Fresh Normal to Combination Skin
Bu nemlendiriciden biraz bahsetmek istiyorum. Biraz daha su bazlı bir krem arıyordum ve o zaman Rossmann'da indirim vardı. Yorumlara falan baktım; yağlı ciltler beğenmiş, kuru ciltler yetersiz demiş. Bana uygun olabileceğini düşündüm. 

Yapısı hakikaten su bazlı ama sürdükten bir süre sonra emilmeyip yağ dökmüşüm gibi parlıyor. Belki kullandığım en yaldır yaldır krem olabilir. Sabah kalktığımda da kremi biraz hissedebiliyorum. Tahriş yapmıyor ve nemlendiriyor memnunum bu özelliklerinden ama bana yoğun geldi. Su ile yağ birlikte gibi😕

Sanırım bu yaz böyleydim. 




Yorumlar

Popüler Yayınlar