Holika Holika Face2Change White Cushion BB #23 Calm Beige







Holika Holika Face2Change White Cushion BB #23 Calm Beige'i yeni kullanmaya başladım. Şuradaki alışverişimde bahsetmiştim. Bu cushion kalıbı ve içini çok daha önceden almıştım. Onu da şurada yazmıştım. Orjinal cushion (dodo cat) bir çizerle anlaşılıp özel bir seri olarak çıkarılmıştı ve pati şeklinde aydınlatıcı bir bölümü de vardı. Oldukça nemli ve beyaz değil ama parlak bitişliydi. Tabii bitti ve tekrar almadım. Watsonslarda pahalıydı bence.
Sonra Holika Holika Türkiye sitesi açıldı ve refiller de çok ekonomik olunca birkaç ürün aldım. Mesela bu refil ile eski cushion kabı uyumluydu, mis gibi :)
Bu white cushion daha nemlendirme özellikliydi, diğer photo ready refil daha mat.



Biraz deneyimlerime gelirsem; Dodo Cat'e göre daha çok beğendim. Ten rengimden açık olmayı sevmiyorum ama pek çok Kore ürününde benzer durumlar olabiliyor. Gerçekten de nemli bir yapısı var ama cildim kuruysa ya da cildimi pudraya boğarsam pütür pütür durabiliyor. Nemli bir ciltte ise sağlıklı bir görüntü veriyor.
Sonra


Elimde uyguladığımda hafif pembe ve koyu gibi dursa da yüzümde yok gibi duruyor, çünkü vücudumun en koyu kısmı yüzüm. Renginden, yapısından, kapatıcılığından memnunum. 




Yorumlar

Popüler Yayınlar