Holika Holika Alışverişim :)♡☆♡

Doğum günüm geçen aydı. Normalde unuturuz, araya bir şey girer falan ama bu sene annem ta ayın başında hatırlata hatırlata unutturmadı :D 
İşte, kendisi Kore cilt bakımına ilgimi bildiği için hediye işini benim seçtiklerimi bana alarak gerçekleştirdi:))
Neden Holika Holika derseniz, bir cushionunu ve bb kremini kullanmıştım. Cushionu Watsons'tan almıştım, bb kremi Kore'den bir siteden getirtmiştim. Holika Holika'nın sitesinde beğendiğim ürünleri uygun fiyata ve hemen teslim görünce diğer ürünlere de bakmak istedim.

Tabii ki henüz kağıt maske hariç bu ürünleri denemedim. Denedikçe kısmet olursa paylaşırım.


Holika Holika Aydınlatıcı Uyku Maskesi (Kanola ve Bal Özlü):
Elimde Garnier Çiçek Balı Botanik Besleyici Nemlendirici Krem var. Bu krem bildiğiniz çiçek çiçek bal kokuyor ve çok hesaplı. Hatta aldığım en hesaplı ürün diyebilirim. Fiyatına göre performansı muazzam. İçerik temiz, tahriş yok, oldukça yoğun nemlendirme var. Yani yağlı ciltler kullanmasın, sonra "dediğin kremi böğönmödöm" sitemleri olmasın. Acaba keramet balda mı dedim ve Holika Holika Aydınlatıcı Uyku Maskesi'ni aldım.
Tüm cilt tipleri için 90 ml ürün ve kanola çiçeği balı, yabanmersini özü, Semiz otu özü içermekte. Tonik ile temizlenen cildi ipeksi, yumuşak ve parlak hale getirmek için kullanılır. Bu maske %20 kanola çiçeği balı ve % 20 yaban mersini özü içerir. Taze baharı anımsatan Kanola Çiçeği Balı zengin glikoz ve mineral içeriği ile cildinizin sıkılığını artırır.
1-Gece yatmadan önce yüzünüzü tonik ile temizleyiniz.

2- Ürünü tüm yüzünüze uygun miktarda uygulayınız.

3- Sabah ılık su ile yüzünüzü yıkayınız.





Holika Holika Face 2 Change Liquid Roller BB Cream #23:
Aydınlatma ve yaşlanma ile mücadeleyi amaçlıyan bu bb krem SPF30/ PA++ içermekte. Çıkarılabilir roller süngeri var. Büyük ihtimalle bu süngeri kullanmam, direkt ürüne ulaşırım. Bu sefer koyu olan rengi aldım. İnşallah beni daha canlı gösterir :)


Holika Holika Clearing Petit BB: 

SPF30 Faktörlü Güneş Koruması var. 30 mllik bu ürün sebum kontrolü, doğal kapatıcılık vadediyor. Çay ağacı yağı bileşenleri ile problemli cildi rahatlatarak kusursuz görünmesine yardımcı olur. Ciltteki kırmızı akne izlerini yatıştırır ve sebum emici pudra sayesinde yağsız ve yumuşak bir cilt sağlar.


Holika Holika Face2Change White Cushion BB #23 Calm Beige:

SPF 50/PA+++ UV koruması, aydınlatma, mentol ile ısıyı kontrol altında tutarak gözenekleri


sıkılaştırma, silikon pudra ile yapışkanlık hissi bırakmadan yumuşak bir uygulama  vadediyor.


Holika Holika Face2Change Photo Ready Cushion BB #23 Natural Beige:
Aydınlatma, kırışıklık bakımı, SPF 50/PA+++ UV Koruması, nemlendirme, yağ kontrolü sağlar. İçeriğindeki maden suyu ve argan yağı ile ciltteki su ve yağ oranını dengelemeye ve cilt sağlığını geliştirmeye yardımcı olur. Platin, inci ve mercan tozundan oluşan  pudra kompleksi cilt kusurlarını doğal bir şekilde kapatır, aydınlık ve kusursuz bir sonuç sağlar diyor. 

Aslında bu bb cushionların tasarımları siyah ve beyaz. İlk refil beyaz seriden, ikinci refil siyah seriden. Beyaz olan siyaha kıyasla daha mat bitişliymiş. Sakın bildiğiniz matlık gelmesin aklınıza. Sonuçta ürünler Kore'nin standartlarına göre ve ıslak bitiş oldukça popüler Koreliler için.

Elimde bitirdiğim Holika Holika DODO CAT Face2Change Glow BB Cushion 23' ün kutusu vardı. Aldığım refilleri deneyeyim dedim ve bingo, uydular :)




Kullanmakta olduğum bb kremler 
Missha Signature Real Complete BB Cream ve 
Holika Holika Aqua Petit Jelly BB Cream. 
Missha'yı yeterince deneyimlemediğim içi
belki sonra anlatırım.


Maskeyi eklemeyi unutmuşum ama detaylı yazı burada.







Yorumlar

Popüler Yayınlar