Bitenler #3

Evet yine bir bitenler yazısı hazırladım. 


BEYOND Aqua Angel Moist Cream [Super Size]: Bu krem su bazlı olmasına rağmen içeriğindeki Ceramide sayesinde çok güçlü nemlendirme özelliğine sahip. Benim gibi hassas ve kızarmaya meyilli ciltler cilt bariyerini güçlendirmenin önemini bilir. Bizlerin cildi dış etkenlere daha duyarlı ve güneş, rüzgar, sıcak su kaçınmamız gereken faktörler. İşte ne yaparsak yapalım semptomların arttığı dönemler olabilir. Ceramide gibi maddeler ataklar sırasında cildi rahatlatıyor ve onarıyor. Ceramidenin kıymeti anlaşıldı ve pek çok markanın böyle kremleri var. Ayrıca ürün 150 ml, çok bereketli.



COSRX Natural BHA Skin Returning A-Sol: Bakalım ürün neler vadediyor: "İçeriğindeki doğal BHA sayesinde cildin yağ dengesini kontrol eder ve sivilceleri tedavi eder. Propolis, AHA, doğal BHA ile formülleştirildiğinden cildin kuru kalmasını önler doğal olarak nemli kalmasını sağlar. Sebum kontrolü cilt problemleri için idealdir. Zararlı 5 madde içermez. Bunlar paraben, ethanol, yapay koku ve boya, triethanolamine ve phthaleindir." Renksiz sıvı ve tıbbi bir kokusu var. Bu ürünü T bölgeme uyguladım. Özellikle siyah noktalar ve çenemdeki sivilceler için kullandım. Şuradaki yazımı da okuyabilirsiniz. Önceki yazılarımda çenemde sık sık tekrarlayan sivilcelerden bahsetmiştim. Çok ürün kullandım, doktora gittim. Evet ilaçlar kurutuyor ama tekrar çıkmasını engelleyemiyordu. Sadece sütü hayatımdan çıkararak tüm sivilcelerimden kurtuldum. Maşallah artık sivilce için ürün aramıyorum :).



Manyo Factory Blemish Lab Proxyl Salicyl Pack: Alışverişlerde gelen deneme boy ürünlerden. Temizleme yağının aksine çok memnun kaldım bu kremden. Bir çok dermatolog da proxyl içeren krem öneriyor. Sivilceyi kurutuyor ama bölgeyi tahriş etmiyor. 


Manyo Factory Herb Green Cleansing Oil: Bakalım ürün ne vadediyormuş: Bitkisel hidrofilik Herb Green Temizleme Yağı makyaj ve kirden arındırır, gözenekleri bloke etmez, siyah noktaları ve sivilceleri önler. Dokusu nedeniyle yağ gözeneklerin derinliklerine nüfuz eder, kirleri çözer ve kontaminasyonu dışa iter, cildin derin hücrelerini harekete geçirir, koruyucu tabakasını güçlendirir, kırışıkları yumuşatır ve tonunu geliştirir. Hidrofilik Herb Green Cleansing Oil ciltte yapışkan ya da yağlı bir film bırakmaz, yapay bileşenler içermez. Tüm cilt tipleri kullanabilir. Bu Herb Green Temizleme Yağı, cilt bakımı temizleme rutini boyunca günlük kullanım için önerilir. Ben ne yaşadım: çok güçlü, bitki bitki kokuyor. Renksiz ve yapış yapış bir yağ. Yaktı yüzümü. Çok kızgınım TT.TT



Manyo Factory Bifidalacto Complex: Yine ürünün vadini dinleyelim:"Bu, çok yönlü ve yüksek konsantreli bir ampul, özel katkı maddeleri ile cilde yoğun bakım sağlar. Temel bileşeni olan Bifida Ferment Complex, hasar görmüş cilt hücrelerini yeniden inşa etmeye ve onarmaya yardım ederek cildi daha güçlü hale getirir. Aynı zamanda cildi nemli ve parlak tutmak için derin nem sağlar. Bu aynı zamanda yaşlanan ciltler için de mükemmel bir çözümdür cilt esnekliğini artırmak için formüle edilmiştir, bu nedenle sarkmış cildi, kırışıklıklar ve ince çizgileri giderek ortadan kaldırır". Deneme boy olsa da kremin kalitesi ve yararlı olduğu hemen anlaşılıyor. On numara nemlendiriyor.


Himalaya Ceviz Özlü Scrub: Çok tavsiye edilince denedim ama bir kere yüzüme sürdüm, kalanı farklı yerlerde kullandım. Ben hiç sevmedim.



Purebess Galactomyces 80 Eye Cream: "Kırışıklık karşıtıdır, göz altlarına ışıltı verir morarmaların önüne geçer, torbalanmayı engeller" diyor ürün açıklmasında ama cık. Bir göz çevresinin neye ihtiyacı olur: nemlendirme, kırışıklık ve koyu halkalarla mücadele. Koyu halkalar genetikse kozmetik işimize yaramaz. Bari göz kreminin nemlendirmesi iyi olsun ama bu ürün için o da yok. Bir de belki yüzümün en kuru yeri göz altlarım ama kremi sürdükten sonra hemen yağ bezesi gibi bir şeyler çıkıyordu. İçeriği de temiz oysa. Hele galactomyces tam bir nem bombası ama bilemedim işte. Hiç sevmedim.


Holika Holika Sauna Sonrası Maske: Her ne kadar "sauna sonrası genişlemiş gözeneklerin sıkılaşmasını sağlayan bakım maskesidir" şeklinde tanımlansa da gün boyu dışarıda kızaran yüzüme eve gelince uyguladım ve güzel serinletti. Beğendim.


Acne Pimple Patch COSRX: Bu da çeşitli büyüklükte ilaçlı yuvarlak bantlardan oluşan bir ürün. Gece sivilcenin üzerine yapıştırıldığında sabaha sivilcenin sönmesini hızlandırıyor. Detaylı yazı burada :)

Diğer bitenler yazıları için;

Yorumlar

Popüler Yayınlar