Neler Aldım?

Selaam,
Belki fark etmişsinizdir arka arkaya yazılar paylaşıyorum. Bende huydur, bir an enerjiyle dolup odaklanmak. Yine öyle bir dönemimdeyim sanırım. Düzenli kullandığım Dermoskin şampuanımı internetten sipariş etmek daha avantajlı. Baktım bitmeye yakın ürünlerim var, yerlerine yenilerini de aldım. 

Avene Gentle Toning Lotion Hassas ve Kuru Ciltler için
Cildi temizledikten sonra dğer ürünlere hazırlayan ürünlerdir tonikler. Benim dönem dönem tercih ettiğim ya nemlendirme özellikli ya da yatıştırıcı özellikli tonikler oluyor. Fiyatı uygundu ve denemek istedim. 


Neutrogena Soothing Clear Yağsız Yüz Nemlendiricisi (Zerdeçal)
Neutrogena'nın birkaç ürününü kullandım, bazısını tekrar aldım. Kendime uygun ürünlerinden memnunum. Zerdeçalı seviyorum ve cilt bakımında gerçekten sivilce gibi inflamasyonlarda işe yarayabilir mi diye merak ettim.


Beni asıl heyecanlandıran kısım ise fırçalar :)
Makyaja göz altlarımı ve kızarık yanaklarımı eşitlemek için başlamıştım. Sonra çok tek ton gibi gelince biraz göz makyajına geçtim. E gözler renklenince dudaklar cansız durdu derken biraz işin içine girdim gibi. Acemilik döneminde birkaç temek makyaj malzemesi edindim ama fırçalardan haberim yoktu. Gördüğünüz gibi aşağıdaki fırçalarla yaklaşık 4 yıldır göz makyajı yapıyorum, yani yaptığımı sanıyormuşum 😜




Nascita Dar Yapılı Far Karıştırma Fırçası No:0139
Nascita Pro Pencil Brush - Kalem Fırça
Nascita Pro Round Concelear Brush - Yuvarlak Uçlu Kapatıcı Fırçası

Aslında bazen makyaj videosu da izliyorum ama nedense fırçalara hiç dikkat etmemişim. Yine Nascita fırçalar indirimde olunca biraz araştırdım ve beğenmeyen yok gibiydi. Bence iyi bir başlangıç olacak benim için :)

Tabii bu yazı bir nevi kutu açılışı gibi oldu. Denedikçe sizlerle de paylaşırım.




 

Yorumlar

Popüler Yayınlar