Wet n Wild V.I. Purple Far Paleti

Selaaam, 
Başlıktan da anlaşılacağı üzere Wet n Wild V.I. Purple far paleti yazısındasınız. Zaten yazılarımı okuduysanız makyaj ürünlerinde pek trend takip etmediğimi biliyorsunuz. Aslına bakarsanız pek çok konuda trend dışıyım :) Wet n Wild'ın bu far paleti serisi de epey olmuş çıkalı ama ben yeni gördüm. Neyse Gratis'te dolaşırken bu paleti gördüm ve vuruldum. Bir süre stanttan ayrılamadım. Makyaja ilk merak saldığımda Wet n Wild Comfort Zone'u almıştım ama hiç beğenmemiştim. O paletteki farlar o kadar yumuşak ve tozuyordu ki ne sürdüğümü bile anlamıyordum. Bu arada eski comfort zone'nun sevenleri de var. İnternette gezinirken bu serinin eski wet n wild paletlerinden farklarının hem geçiş renklerinin eklenmesi hem de far yapısın değişmesi olduğunu öğrendim. Ben bu far yapısını daha çok beğendim. Renkler kadife gibi pürüzsüz ve yumuşak ama dökülüp parçalanmıyor da. 

Zabrena's swatches

Burada Zabrena'nın youtube kanalına bakabilirsiniz. Muhteşem ürün yorumları ve makyajları var.
Anastasia Beverly Hills Norvina Far Paleti ve Natasha Denona Lila Far Paleti'ne muadil olarak gösteriliyormuş. Bu iki paleti de bilmiyorum ama aklınızda bulunsun diye yazıyorum.
Paletin ağırlığı, genişliği, renklerin dizilişi oldukça kullanışlı. Renkler beni alıp düşler alemine götürüyor. Sanki eksik bir parçamı buldum. Çok garip bir far paletine böyle yürümem ama hislerimi anlatamıyorum bile 😍.


Yorumlar

Popüler Yayınlar