Yeni Defterler 📒

Merhaba!
"Biten Kırtasiye Ürünleri" yazılarımı okuduysanız kullandığım defterleri görmüşsünüzdür.
Yerlerine yenilerini aldım.

Bu ve aşağıdaki defteri küçük çantalarıma sığabilmeleri ve hafif oluşları sebebiyle aldım.
İç sayfaları da noktalı. Hem de kapakta "bullet journal" yazınca iş için değil de planlayıcı olarak kullanayım diye düşünüyorum. 

Çok sayfalı ve hafif. 
Sayfaları da çizgili.

Vee gönlümün efendileri 💓💟💞
İlk bu sonbahar çiçekleri ve yaprakları olan defteri kırtasiyeden aldım. Noktalı ve ipek gibi sayfaları var.

Daha sonra bu kahve temalı defterler reklam olarak çıktı karşıma ve vuruldum!
Bunları da sipariş ettim.
Kapaklarına bayılıyorum.
Güzel sayfalar...

Bu da hediye not defteri. En çok da notlarına bayıldım.

Şimdi doldurma zamanı!

Yorumlar

Popüler Yayınlar