Yeni Cilt Bakım Ürünleri ve İlk İzlenim


Merhaba!
Bence bloga yazı yükleme hızım iyileşiyor gibi, ne dersiniz?
Yazacak özel ve dikkat çekici konu aramaktan yazma aşamasına geçemiyorum. Halbuki kendi merak edip blog taradığım o kadar tuhaf konu var ki!
Ben de takdiri okuyuculara bırakıp ne yazmak istiyorsam onu yazacağım (umarım :)).

Epeydir kuruluk, kızarıklık ya da sivilce yaşamıyorum (çok şükür). Cilt bakımına da ilgimi kaybettim diyebilirim. Hem ihtiyacım hem de ilgim olmayınca piyasayı iyice boşladım. Tabii bazen "ilerde pişman olma bak, şimdi iki nemlendirici sürsen yaşlanınca yararı olur" vb. şeklinde vicdan yaptığım olmuyor değil.
Hem kışa giriyorum hem de cildime iyi bir şeyler yapmak için birkaç ürün aldım ve dün akşam denedim.

SNP Peptaronic Toner
Nemlendirici bir tonik. Sudan yoğun ve gerçekten neme doyuruyor. Bu hissi yaşamayalı çok olmuştu :D.

NIVEA Pürüzsüzleştirici Pirinç Peelingi
Daha öce kullandığım kil maskesinden bahsetmiştim. O bitmek üzere ve yeni bir maske arıyordum. Kil maskesi gözenekler için iyi ama benim T bölgem hem yağlı hem soyuluyor. Bunun için NIVEA Pürüzsüzleştirici Pirinç Peelingi'nin daha uygun olacağını düşündüm. Oldukça yumuşak bir peeling ve işini yapıyor. Bebek poposu gibi derler ya, aynen öyle bir cilt veriyor :).

NIVEA Cherry Blossom & Jojoba Oil El Kremi
Genelde vazelin kullanıyorum ama emilmesi uzun sürdüğü için daha çabuk emilen bir krem arıyordum. Açıkçası adına bakıp aldım ve memnun kaldım.

Yeni ürünler bunlardı.
Hoşça Kalın!

Yorumlar

Popüler Yayınlar