Evde Vitamin C Peelingi/ Home Made Exfoliation



Selam millet; cildim çok kuru ve hassas. Eski sivilce izlerinden kurtulmak için fiziksel/taneli peelingler kullanamıyorum. Kore cilt bakımı sayesinde kimyasal peelingler ile tanıştım. Vitamin C serumları Kore cilt bakımında önemli yer tutuyor. Güneş lekesi, kolajen üretimi ve kırmızı sivilce izleriyle mücadele ediyor. Hassasiyetimden dolayı denemeye çekiniyordum. Ben de adım adım alıştırayım cildimi dedim.

Hi guys; I have very dry and sensitive skin. Physical peelings harm me. I learnt chemical exfoliation thanks to Korean Beauty. I have also old acne scars on my chin and forehead. I wanted to try vitamin C serums but I was afraid of bad reactions. I decided to try vitamin c step by step. 





Önce portakalı bir güzel yiyiyorum, sonra biraz kabuklarını rendeliyorum. Dikkat edin, eğer sizin de hassas cildiniz varsa çok rendelerseniz yüzünüz yanabilir :( Rendelediğim kabukları bal ile karıştırıyorum ve yüzüme sürüyorum. İşe yaradığını pek sanmıyordum. Ne de olsa kozmetik sektörü ürünlere birçok aktifleştirici madde eklemekte. Ama dün bb kremim diğer günlerin aksine kabuk kabuk göründü ve eşit dağılmadı. Eve döndüğümde yüzümü yıkar yıkamaz bazı bölgelerimin soyulduğunu gördüm. Resmen portakal kabukları işe yaradı ve ölü derileri soymaya devam ettim. Bugün bb kremim saten gibi duruyor yüzümde:)

I grate orange peels and mix with honey. I lay the mixture on my face. If I add many orange peels, my face feel burning and I must wash of my face rapidly. I hadn't seen any noticable result but yesterday my bb cream seemed flakey. I didn't understand because I always moisturise my face. When I went to home, I washed my face and saw some peeling on my face and I continued to peel. Today; my bb cream seems satin :) Finally; If you are not sure to use vitamin c serums before seeing reaction of your face, you can use natural orange peels. Do not forget eating oranges :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar