Romantic Doctor Teacher Kim

        


Merhaba; bugün Romantik Doctor Teacher Kim dizisinden konuşalım. Kore dizi sektöründe belirli bir tema ile ilgili arka arkaya farklı diziler çıkmakta. Bu dizinin tanıtımlarını okuyup izlediğimde diğerlerine benzer bir "doktor" dizisi izleyeceğimizi düşünmüştüm. Aslında yine benzerlikler var ama her bir oyuncunun karizmasıyla dizi popülerlikten klasikliğe hızlı bir geçiş yapıyor.
Kadro yukarıdaki gibidir efendim :) Daha ne diyeyim? Cerrahlarımız aşağıdaki gibi:
Han Suk Kyu: Boo Yong Joo
Seo Hyun Jin: Yoo Seo Jung
Kim Min Jae: Park Eun Tak
Yoo Yeon Seok: Kang Dong Joo
Dizide kazanma hırsıyla doğruları, vicdanı hiç hesaba katmayan insanlar çok güçlü 
ve diğer roller bu kişilerden darbe yemekte. 



                               
En büyük karizmamız Doktor Boo Yong Joo nağm-ı diğer Kim Sabu. Kendi başarılarınızla oluşturduğunuz marka isminizi suçunuz yokken bırakmak zorunda kalsanız ve 14 yıl boyunca küçük bir hastanede çalışsanız nasıl hissedersiniz? Ben kesinlikle haksızlığa uğramış hissederim ve çok üzülürüm. Ama... O, Kim Sabu ve sihirli ellerini gurur yapmadan her hasta için kullanır. Hatta ününün elinden alınması onu sadece doğruların adamı yapmış diyebiliriz. Kim Sabu' nun her hareketi planlı ve yeni cerrahlara yol gösterici. Kesinlikle durumu süsleyip püslemez, şak şak yüzleştirir. İlk başta izlerken beni çok germişti ama zamanla alıştım :D
Yoo Seo Jung karakterini Kim Sabu ile ele almak istiyorum. Daha asistanlığından itibaren iyi bir kalp cerrahı ama olaylar sebebiyle zor günler geçiriyor. Herkese karşı ezik bir duruşu var ve Kim Sabu, Yoo Seo Jung'a destek oluyor. Ama pohpohlayarak değil; aksine üstüne giderek...


Kang Dong Joo; geçmişte haksızlığa uğradığı için çok çalışıp başarılı bir cerrah oluyor. Bu karakterin özellikleri muhattap olduğu kişiye göre değişmekte. İş konusunda hep iyisi diyerek en üste ulaşmaya çalışıyor. Bu yüzden hırslı ve kırıcı. Diğer yandan Yoo Seo Jung' a gördüğü ilk andan beri aşık ve itaatkâr. Zaten bunların ilişkisi beni şok etti. Öyle iddalı başladı ki dedim ilk bölüm böyleyse peh peh peh! Ama sonra her şey tepe taklak oldu. Sonra dizi boyunca toparla dur. Dizi boyunca bol bol agyo yaptı sağolsun ;)


SBS tv Drama Ödül töreninde Seo Hyun Jin ve Han Suk Kyu bireysel ödül aldıkları gibi En İyi Çift ödülü de bu diziye gitti :)
Bazı dizileri kimse kıymetini bilmese de severek izlersiniz ama böyle ödül aldıklarını görmek de sevindiriyor insanı. 

Özetlersem; dizideki kötüler öyle böyle kötü değil o biçimler yani :( ama el birliğiyle, planlı olarak, işini iyi yaparak üstesinden gelinebildiğini görmüş olduk.



Yorumlar

Popüler Yayınlar